Q&Q، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد

Q&Q، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد


سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی وقت‌ها به دنبال خرید ساعت مچی اصل، اقتصادی و البته کاربردی هستید و نمی‌دانید به دنبال چه برندی بروید. برندهای ژاپنی در تولید چنین ساعت‌هایی بسیار تبحر دارند، اما می‌توانیم بگویم برند ساعت مچی کیو اند کیو در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. ساعت‌های کیو اند کیو ترکیبی از سادگی و زیبایی در کنار کیفیت و مقرون به صرفه بودن هستند. در ادامه بیشتر با این برند آشنا خواهیم شد.

نگاهی به تاریخچه برند کیو اند کیو:

جالب است بدانید با اینکه در حال حاضر اکثر ساعت کیو اند کیو q&qبا موتور کوارتز تولید می‌شوند، اما شروع داستان این برند به سال ۱۹۷۶ و با تولید ساعت مکانیکی بود. کیو اند کیو با تولید ساعت مکانیکی توسط شوکوشا و در زیر مجموعه کمپانی سیتیزن راه اندازی شد. روند تولیدات این برند رو به رشد باعث شد تا در سال ۱۹۸۱ تولید ساعت‌های کوارتز آنالوگ و دیجیتال و در سال ۱۹۹۵ اولین Q&Q خورشیدی به این کمپانی اضافه شود. در سال ۲۰۰۲ Q&Q موفق شد ساعت‌هایی از جنس تیتانیوم، استیل و آلومینیومی با باطری‌های ۱۰ساله تولید و دو سال بعد اولین ساعت کیو اند کیو با کنترل رادیویی را به بازار عرضه کند.

نام تجاری Q&Q برگرفته از دو کلمه “QUALITY and QUANTITY” که به معنای “کیفیت بالا و مقرون به صرفه” است الهام گرفته است. به نوعی هدف این کمپانی ایجاد حس اطمینان در مخاطبانش است که تیم طراحی و ساخت، این دو ویژگی را از طریق تولید با کیفیت و ساعت‌های قابل اطمینان با استفاده از مهارت ساخت ژاپنی ترکیب می‌کند و در اختیار مردم سراسر جهان قرار می‌دهد. هدفی که این کمپانی ژاپنی دنبال می‌کند، تولید ساعت‌های مقرون به صرفه و با کیفیت است تا تمام مردن با هر بودجه و سلیقه‌ای توانایی خرید یک ساعت ایده آل را داشته باشند.

طراحی‌های ساعت Q&Q:

این برند ساعت‌هایش را در دسته بندی‌های مختلف: ساعت مردانه، ساعت زنانه، ساعت بچگانه و حتی ساعت رومیزی و دیواری تولید و عرضه می‌کند. اهمیت به طراحی اصولی، مدرن و مطابق با سلیقه مصرف کنندگان را در طراحی‌های این برند می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر این تقسیم بندی، طراحی‌های ساعت کیو اند کیو در سبک کلاسیک، اسپرت و فشن هم دسته بندی می‌شود. به نوعی با هر سلیقه‌ای که دارید حتما میتوانید یک انتخاب منحصر به فرد خودتان را در این برند پیدا و خریداری کنید.

معرفی ۳ مدل محبوب از Q&Q

با معرفی ۳ ساعت برند کیو اند کیو در سبک‌های متفاوت بهتر می‌توانید با کیفیت و قدرت این برند ژاپنی آشنا شوید:

Q&Q، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد ۱۴

ساعت مردانه کیو اند کیو M124J006Y:

اگر به ساعت دیجیتالی و سبک اسپرت علاقه دارید، این مدل با قیمت بسیار مناسب و طراحی‌اش یک انتخاب خوب برای شماست. یک ساعت مردانه با قابلیت‌هایی که از یک ساعت مچی دیجیتالی انتظار دارید. ویژگی‌هایی از جمله: ۵ زنگ هشدار، تایمر شمارشگر معکوس، زمان سنج، دو زمانه، نور پس زمینه و تقویم کامل. به علاوه اینکه این ساعت ضد آب برای استفاده در استخر و عمق کم یک همراه خوب به شمار می‌آید.

1697801191 776 QQ، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد.webp
Q&Q، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد ۱۵

ساعت زنانه کیو اند کیو V01A-013VY:

استفاده از ساعت‌های سبک و مینیمال انتخاب خانم‌هایی است که می‌خواهند هر روز از ساعت مچی استفاده کنند. این مدل ساعت زنانه کیو اند کیو، علاوه بر طراحی ساده‌ای که دارد به خاطر استفاده از جنس پلاستیک در اجزای مختلفش وزن بسیار سبکی هم دارد. به همین خاطر از این ساعت برای استفاده روزمره و استایل‌های مینیمال به راحتی می‌توانید استفاده کنید. همچنین از بابت ضد آب بودن این مدل خیالتان باید راحت باشد. این ساعت مچی ضد آب تا عمق کم (مانند شنا در استخر) پاسخگوی نیاز شماست.

1697801191 566 QQ، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد.webp
Q&Q، ساعتی که به سادگی و زیبایی ترکیبی دارد ۱۶

ساعت بچگانه کیو اند کیو VR99J011Y:

عادت و فرهنگ پوشیدن ساعت مچی از کودکی تبدیل به یک عادت همیشگی می‌شود. به همین خاطر بسیاری از خانواده‌ها به خرید ساعت بچگانه برای کودکانشان اهمیت می‌دهند. کیو اند کیو با اطلاع از این موضوع طراحی‌های متنوع و جذابی را در تولید ساعت‌های بچه گانه‌اش به کار میبرد. این ساعت بچگانه طراحی دخترانه دارد و برای دختر بچه‌های زیر ۹ سال مناسب می‌باشد. وزن بسیار سبک و ضد آب بودن ساعت (در حد شنا داخل استخر) از ویژگی‌های این ساعت دخترانه است.

نکات مهم قبل از خرید ساعت کیو اند کیو

  • هنگام خرید ساعت‌های مچی کیو اند کیو دقت کنید که اگر پوست شما حساسیت دارد، بهتر است ساعت مچی ضد حساسیت را خریداری کنید تا پس از خرید مشکلی برای شما به وجود نیاید. در اینباره حتما از یک مشاور ساعت مچی کمک بگیرید.
  • در هنگام خرید این ساعت مچی حتماً به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید زیرا امروزه به دلیل وجود افراد سودجو محصولات فیک در بازار به فراوانی یافت می‌شوند. از این رو اگر شما به یک فروشگاه معتبر مراجعه نکنید، نمی‌توانید یک محصول با کیفیت و معتبر را خریداری کنید.

خرید اینترنتی ساعت کیو اند کیو

از آنجا که خرید حضوری امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد، خریدی زمان بر محسوب می‌شود، مردم خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی ساعت کیو اند کیو را دارید باید بگویم که در هنگام خرید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید، از این رو به شما فروشگاه اینترنتی ایران تایمر را معرفی می‌کنیم. این فروشگاه با سابقه درخشان در فروش ساعت جزو بهترین‌های بازار ساعت ایران می‌باشد. شما می‌توانید انواع ساعت‌های اورجینال را از فروشگاه خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.



منبع

این ردمی K70 پرو است، گوشی موردانتظار ایرانی‌ها
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها