خطر برای مک‌بوک؛ این پردازنده خواب را از چشم مدیران اپل می‌گیرد!

این گوشی‌ها با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی می‌شوند


سامسونگ تقریباً تأیید کرده که سری گلکسی S24 به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهند شد. طبق شایعات غول فناوری کره‌ی جنوبی دیگر به‌طور انحصاری از نسخه‌ی اورکلاک پردازنده‌‌ی کوالکام استفاده نخواهد کرد و این گوشی سامسونگ در ایالات‌متحده با نسخه‌ی استاندارد تراشه‌ی مذکور عرضه خواهد شد.

آنر با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) تأیید کرد سری جدید Magic 6 این شرکت به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهند شد. بدین‌ترتیب گوشی آنر می‌تواند به رقیب مهمی برای سایر پرچم‌داران ۲۰۲۴ تبدیل شود.

ریلمی همچنین برنامه‌های خود را برای استفاده از Snapdragon 8 Gen 3 در یکی از دستگاه‌های سری GT تأیید کرده و انتظار داریم این محصول GT5 Pro باشد.

سایر گوشی‌های مجهز به Snapdragon 8 Gen 3

طبق اعلام ۹to5Google، غیراز برندهایی که به آن‌ها اشاره شد، برخی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند نیز قصد دارند از تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 در محصولاتشان استفاده کنند. کوالکام می‌گوید بیش‌از ۱۰ برند مختلف طی ماه‌های آینده، دستگاه‌های جدیدی با این پردازنده معرفی می‌کنند که ازجمله می‌توان به ایسوس، iQOO، میزو، NIO، نوبیا، اوپو، ردمی، ردمجیک، سونی، ویوو و ZTE اشاره کرد.

بهترین تنظیمات برای حداکثر بازده در کارت گرافیک‌ های انویدیا
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها