بلیت آنلاین اتوبوس و مترو

راهنمای شارژ کارت مترو و اتوبوس با برنامه شهرزاد


به تازگی اعلام شده است که کیف پول الکترونیکی جایگزین بلیت مترو و اتوبوس می‌شود. سازمان فاوای شهرداری تهران برنامه شهرزاد را طراحی کرده تا شهروندان تهرانی بتوانند از روی گوشی موبایل خود و بدون خرید بلیت فیزیکی از مترو و BRT استفاده کنند. شما با این برنامه می‌توانید با QR کد از حمل و نقل عمومی تهران استفاده کنید.

سامانه شهرزاد تیرماه امسال برای خرید آنلاین میوه و تره‌بار ایجاد شد و اکنون امکان استفاده از آن برای حمل و نقل اتوبوس و مترو هم وجود دارد. پیش از این روش‌های خرید آنلاین بلیت مترو و اتوبوس را برایتان معرفی کردیم اما برنامه شهرزاد اندکی با آن‌ها متفاوت است. شما با استفاده از سامانه شهرزاد درواقع یک کیف پول شهروندی برای خود تعریف می‌کنید و با شارژ آن می‌توانید بلیت مترو و BRT خریداری یا بلیتتان را شارژ کنید. همچنین در آینده برای استفاده از دیگر خدمات شهری هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

انحراف بینی؛ هرآنچه باید بدانید_آینده نوین
ادامه مطلب

شارژ کارت مترو و اتوبوس با برنامه شهرزاد

ابتدا برنامه شهرزاد را نصب کنید یا از طریق نسخه وب اپلیکیشن وارد آن شوید. باید شماره موبایل خود را وارد کنید و کد اعتبارسنجی را بنویسید تا بتوانید از خدمات این برنامه استفاده کنید.

برای استفاده از کارت بلیت الکترونیک لازم است کیف پول شهروندی شما موجودی داشته باشد. برای افزایش موجودی ابتدا به قسمت کارت بلیت وارد شوید و گزینه کیف پول شهروندی را انتخاب کنید. سپس مبلغ دلخواهتان را وارد کنید و از طریق درگاه‌های بانکی موجودی خود را افزایش دهید.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها