مایکروسافت یکی از نرم‌افزارهای ویندوز ۱۱ را از دسترس خارج می‌کند

مایکروسافت یکی از نرم‌افزارهای ویندوز ۱۱ را از دسترس خارج می‌کند


بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی مایکروسافت، این شرکت یکی از ویژگی‌های مفید سیستم‌عامل محبوبش را حذف می‌کند. غول فناوری مستقر در ردموند، برنامه‌ی Tips ویندوز ۱۱ را از بین می‌برد؛ ویژگی جالبی که نکات و آموزش‌های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مایکروسافت قصد دارد برنامه‌ی Tips را از ویندوز حذف کند، اما تا زمان بازنشستگی کامل Tips، آن را به‌روزرسانی خواهد کرد. این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد مایکروسافت، برنامه‌ی مورد بحث را در نسخه‌های آینده‌ی سیستم‌عامل خود بگنجاند.

Tips نرم‌افزاری کاربردی است اما از لحاظ عملکردی، منسوخ و غیرضروری تلقی می‌شود. ممکن است ردموندی‌ها به‌خاطر ساده‌سازی سیستم‌عامل خود دست به حذف Tips زده باشند. به احتمال زیاد این اتفاق به‌صورت تدریجی رخ خواهد داد.

منسوخ کردن Tips ممکن است برای کاربران جدید ویندوز که به راهنمایی‌هایی در خصوص کار کردن با کامپیوتر شخصی یا لپ‌ تاپ خود نیازمند هستند، چالش‌هایی ایجاد کند.

راهنمای روش صحیح استفاده از هدفون_آینده نوین
ادامه مطلب

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود که سه ویژگی در ویندوز ۱۱ از بین رفته است، ویژگی‌هایی از جمله Weblicent و Remote Mailslots و درایور Computer Browser. مایکروسافت، چند ماه پیش نیز دستیار صوتی خود یعنی کورتانا را منسوخ‌شده اعلام کرد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها