مقاومت اعجاب‌انگیز گوشی‌های تاشدنی اوپو؛ دستگاه را تا یک‌میلیون بار باز و بسته کنید

مقاومت اعجاب‌انگیز تلفنهای تاشدنی اوپو؛ دستگاه را تا یک‌میلیون بار باز و بسته کنید


برند چینی اوپو یکی از معدود سازندگان گوشی‌ تاشدنی به‌شمار می‌رود و در بین کاربران چینی‌ محبوب است. گوشی تاشدنی اوپو فایند N3 فلیپ و اوپو فایند N3 رقبای جدی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 و گلکسی Z Flip 5 به‌شمار می‌روال.

بیلی ژانگ، رئیس بازاریابی اوپو، پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس انتشار و در آن به تأییدیه‌ی TUV Rheinland برای مقاومت فایند N3 فلیپ و فایند N3 برای یک‌میلیون بار باز و بسته شدن اشاره کرد.

اوپو زمان معارفه فایند N3 فلیپ، مقاومت این گوشی در‌برابر ۶۰۰ هزار بار باز و بسته شدن را قبول کرد؛ اما بعد از گذشت مدتی و در مراسم رونمایی فایند N3، خبرداد که هر دو گوشی تأییدیه‌ی مقاومت در‌برابر یک‌میلیون بار باز و بسته شدن را دارند.

مرکز تحقیقاتی Bureau Veritas گوشی تاشدنی گلکسی Z Fold 5 را آزمایش کرد و این محصول توانست تا ۲۰۰ هزار بار در‌برابر باز و بسته شدن دوام بیاورد. گلکسی Z Flip 5 در آزمایش باز و بسته شدن همراه با پوشاندن آن با آرد و تخم‌مرغ و شکر توانست تا ۴۰۰ هزار بار مقاومت کند.

تست نئو؛ همه‌چیز درباره این تست شخصیت شناسی
ادامه مطلب

اگر شرایط انجام آزمایش تلفنهای تاشدنی اوپو و سامسونگ را یکسان در نظر بگیریم، می‌توان بگوییم که تلفنهای تاشدنی اوپو دوام بیشتری از تلفنهای تاشدنی سامسونگ دارند. ناگفته نماند که تلفنهای تاشدنی سامسونگ گواهی IPX8 را برای مقاومت در‌برابر آب دارند؛ اما اوپو فایند N3 فلیپ و فایند N3 از گواهی IPX4 منفعت می‌برند.

سه گوشی تاشدنی گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 و اوپو فایند N3 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 منفعت می‌برند؛ اما اوپو فایند N3 فلیپ پردازنده‌ی Dimensity 9200 را در دل خود جا داده است.

برای خبر از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی اوپو و قیمت گوشی برندهای دیگر به قسمت محصولات زومیت مراجعه کنید.





منبع

آخرین مطالب
هوش مصنوعی جمنای نانو به گوشی پیکسل ۸ اضافه نمی‌بشود
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها