قابلیت Quiet Mode اینستاگرام؛ چگونه آن را روشن یا خاموش کنیم؟

قابلیت Quiet Mode اینستاگرام؛ چطور آن را روشن یا خاموش کنیم؟


همه‌ی ما بعضی اوقات اوقات به اسایش و سکوت نیاز داریم. حتماً زیاد زمان‌ها برایتان پیش آمده است که صدای نوتیفیکیشن پیامک یا مطلب‌هایی که از برنامه‌هایی همانند تلگرام دریافت می‌کنید، الزامی نیستند و نیاز دارید هنگامی به رختخواب یا استراحت می‌روید، آن‌ها را نادیده بگیرید.

اینستاگرام برای این منظور حالت Quiet Mode دارد. احتمالا کنجکاو باشید که چطور کار می‌کند و چه تفاوتی با سکوت اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) دارد. در این نوشته، شما را با نحوه‌ی روشن یا خاموش‌ کردن Quiet Mode در اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

قابلیت Quiet Mode اینستاگرام چیست؟

Quiet Mode در اینستاگرام راهی برای سکوت خودکار اعلان‌ها در بازه‌ی وقتی اشکار در هرروز است. از‌طریق منو تنظیمات پروفایل می‌توانید به این قابلیت دسترسی اشکار کنید و بعد از فعال‌سازی، در طول زمان انتخاب‌شده هیچ اعلانی روی دستگاه خود دریافت نخواهید کرد.

یکی از ساعت‌های هواوی به HarmonyOS 4 تجهیزشد
ادامه مطلب

هنگامی زمان Quiet Mode به‌آخر رسید، خلاصه‌ای از هر اعلانی را خواهید دید که در طول این بازه‌ی وقتی دریافت کرده‌اید. اگر در شرایطی هستید که نیاز دارید گوشی خود را در اوقات الزامی روشن نگه دارید؛ اما نمی‌خواهید صدای اعلان شبکه‌های اجتماعی مزاحمتان باشد، این قابلیت می‌تواند زیاد سودمند باشد.

در طول Quiet Mode، حالت در‌کنار عکس پروفایل شما از سبز به آیکون ماه تحول خواهد کرد. هر فردی که در طول این زمان برایتان مطلب مستقیم ارسال کند، اعلان خودکاری دریافت می‌کند که تا آخر زمان حالت Quiet Mode، از مطلب باخبر نخواهید شد؛ یقیناً هم چنان می‌توانید کار با اینستاگرام را به‌صورت عادی در طول این زمان انجام دهید.

این قابلیت شباهت بسیاری به ویژگی Push Notifications دارد؛ اما تفاوت‌هایی نیز به‌چشم می‌خورد. سپس از فعال‌شدن این گزینه، با‌دقت‌به زمان‌زمان اشکار‌شده نوتیفیکیشنی از اینستاگرام دریافت نخواهید کرد؛ اما می‌توانید اعلان‌ها را با بازکردن اپلیکیشن مشاهده کنید. حداکثر زمان سکوت ۸ ساعت است. اگر به جلسه‌ای مهم می‌روید، این کار سودمند خواهد می بود؛ اما اگر ملزوم است هرروز قبل از خواب این کار را انجام دهید، کاربردی نیست.

این اولین گوشی دنیا با دوربین پریسکوپی دوگانه است؛ رجزخوانی اوپو برای گلکسی S24 اولترا
ادامه مطلب

حالت Quiet Mode درواقع زمان‌بندی توقف خبر‌رسانی به‌صورت منظم است و زمان‌وقتی که می‌توانید انتخاب کنید، حداکثر ۱۲ ساعت خواهد می بود.

چطور حالت Quiet Mode اینستاگرام را روشن یا خاموش کنیم؟

منفعت گیری از قابلیت Quiet Mode زیاد آسان است. در‌ادامه، نحوه‌ی روشن یا خاموش‌ کردن Quiet Mode در اینستاگرام آورده شده است.

  • از صفحه‌ی مهم برنامه‌ی اینستاگرام، با ضربه‌زدن روی عکس پروفایل خود در پایین سمت راست، به پروفایل خود بروید.
  • با ضربه‌زدن روی نماد سه‌خط افقی در بالا سمت راست، به منو پروفایل داخل شوید.
  • در منو پاپ‌آپ، تنظیمات و حریم خصوصی (Settings and privacy) را انتخاب کنید.



منبع

آخرین مطالب
۱۰ نکته مهم برای ایجاد رابطه خوب با رئیستان
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها