شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفت

شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفت


شبکه اجتماعی Truth Social متعلق به «دونالد ترامپ»، کمتر از دو سال بعد از راه‌اندازی اولیه انگارً در خطر ورشکستگی قرار دارد. مطابق پرونده‌های تازه فدرال، Truth نیز همانند تعداد بسیاری از کسب‌و‌کارهای ترامپ، مبالغ هنگفتی را از دست داده و زیان ۷۳ میلیون دلاری را توانایی کرده است.

بر پایه اسناد مربوط به پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار، Truth Social از زمان راه‌اندازی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ تنها ۳.۷ میلیون دلار درآمد داشته است. در روبه رو، این شبکه اجتماعی در آن سال ۵۰ میلیون دلار زیان کرده است و این مقدار برای نیمه اول سال ۲۰۲۳، ۲۳ میلیون دلار گزارش شده است.

شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفت ۹

ماه‌ها است که شرکتی به‌نام DWAC به‌جستوجو ادغام با Trump Media & Technology، کمپانی مالک شبکه اجتماعی Truth Social است تا این شرکت را سهامی عام کند. بااین‌حال، از زمان اظهار برنامه‌های ادغام در سال قبل، تحقیقات نظارتی و مشکلات مالی سد راه آن‌ها شد و این پرونده مشخص می کند که اگر ادغام بین DWAC و TMTG صورت نگیرد، شبکه اجتماعی Truth Social امکان پذیر چندان دوام نیاورد.

ترجمه متن در تلفنهای سامسونگ؛ گوگل ترنسلیت رقیب تازه اشکار می‌کند
ادامه مطلب

فراز و نشیب شبکه اجتماعی Truth ترامپ

Truth Social در فوریه سال ۲۰۲۲، مقداری زیاد تر از یک سال بعد از این‌که ترامپ از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام و توییتر کنار گذاشته شد، اغاز به کار کرد. رئیس جمهور اسبق ایالات متحده ادعا کرده می بود که این پلتفرم بهشتی برای «آزادی گفتن» است.

1700086074 659 شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار
شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفت ۱۰

با این حال Truth Social بلافاصله بعد از راه‌اندازی با ناکامی روبه رو شد. کپی کردن لوگوی یک شرکت بریتانیایی، ادعاهای مربوط به سانسور محتوا که برخلاف وعده آزادی گفتن می بود، و مشکلات متعدد UX ازجمله ناکامی‌های بزرگ ترامپ در عرصه شبکه‌های اجتماعی می بود.

اکنون باید دید که آینده این شبکه اجتماعی پر سخن‌وحدیث به کدام سمت‌وسو پیش می‌رود و در صورت تعطیلی Truth Social، ترامپ برای فعالیت کدام پلتفرم را انتخاب خواهد کرد. اکانت او در شبکه اجتماعی ایکس باز شده و با تحول مالکیت این شرکت، این پلتفرم می‌تواند گزینه خوبی برای فعالیت رئیس جمهور اسبق آمریکا باشد.

کوالکام با رونمایی ۳ مدل پردازنده پرچمدار ایکس الیت قوت‌نمایی کرد_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها