مایکروسافت با هوش مصنوعی کوپایلت روح تازه‌ای در ویندوز ۱۰ می‌دمد

مایکروسافت با هوش مصنوعی کوپایلت روح تازه‌ای در ویندوز ۱۰ می‌دمد


مایکروسافت اظهار کرده است که تصمیم دارد دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را به ویندوز ۱۰ بیاورد. در حرکتی غیرمنتظره، ردموندی‌ها به‌زودی کوپایلوت را برای کاربران اینسایدر ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۲H2 انتشار خواهند کرد. این عمل در حالی رخ می‌دهد که مایکروسافت چند ماه قبل، آخر به‌بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ را برای برخی نسخه‌ها اظهار کرده می بود.

آرون وودمن، معاون بازاریابی ویندوز، می‌گوید: «این فرصتی کلیدی برای ما است تا قیمت Copilot را برای زیاد تر مشتریان به ارمغان بیاوریم». مایکروسافت به جستوجو آن است تا ابزارهای هوش مصنوعی خود همانند کوپایلوت را به میلیون‌ها کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ که تا این مدت از ویندوز ۱۰ منفعت گیری می‌کنند، اراعه کند.

کوپایلت در ویندوز ۱۰ کاملا شبیه با نحوه‌ی عملکردش در ویندوز ۱۱ کار خواهد کرد. این دستیار با دکمه‌ای در سمت راست نوار ماموریت اراعه می‌بشود که به کاربر امکان می‌دهد به‌شدت به چت‌بات دسترسی اشکار کند.

سیگارکشیدن چطور به افزایش چربی‌ شکمی منجر می‌بشود؟_آینده نوین
ادامه مطلب

وودمن می‌گوید: «تفاوت‌هایی بین کوپایلت در ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ وجود دارد، به‌طور طبیعی کارهایی که می‌توانید در ویندوز ۱۱ انجام دهید، اما در ویندوز ۱۰ نمی‌بینید، در دستیار هوشمند هم وجود نخواهند داشت.»



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها