هوش مصنوعی در اینستاگرام؛ با دستور متنی، عکس‌ها را ویرایش کنید

هوش مصنوعی در اینستاگرام؛ با دستور متنی، عکس‌ها را ویرایش کنید


فیسبوک و اینستاگرام در حال تشکیل ابزارهای خلاقانه‌ی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی می باشند که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را ویرایش کنند و با منفعت گیری از توضیحات متنی، ویدئوهای باکیفیت بسازند.

روز پنجشنبه مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار کردن پستی در فیسبوک دو قابلیت تازه را معارفه کرد که بر پایه Emu، مدل هوش مصنوعی این شرکت، برای تشکیل عکس و ویدئو ساخته شده‌اند و در فیسبوک و اینستاگرام ادغام خواهد شد.

قابلیت اول که Emu Edit نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر را با دادن ورودی‌‌های متنی به‌طور دقیق ویرایش کنند. به‌نظر می‌رسد کارکرد Emu Edit به ابزارهایی که ادوبی، گوگل و Canva هم‌اکنون اراعه خواهند داد همانند باشد و امکانی را برای کاربران فراهم کند تا بدون هیچ توانایی‌ی حرفه‌ای در ویرایش عکس، اشیا و افراد در عکس‌ها را حذف یا جانشین کنند.

افتتاح بزرگ‌ترین آزمایشگاه ماده تاریک جهان در چین
ادامه مطلب

چیزی که احتمالا مقداری شگفت به‌نظر برسد این است که کاربران نمی توانند به طور دستی بخشی از عکس مورد نظر خود را انتخاب کنند. عکس رسمی انتشار شده از متا مشخص می کند که می‌توانید عبارتی همانند «سگ را به پاندا تبدیل کن» را تایپ کنید و Emu Edit قادر به شناسایی سگ درون عکس خواهد می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها