این یکی از اولین نمونه‌های پیش تولید اپل واچ است

این یکی از اولین مثالهای پیش تشکیل اپل واچ است


به‌حرف های‌ی زومپتی، این مثالی اولیه نسخه‌ای از SwitchBoard را اجرا می‌کند که بر‌مبنا iOS 8 و برای منفعت گیری در iPod Touch طراحی شده می بود. اگر با این برنامه آشنا نیستید، باید بگوییم که SwitchBoard در‌واقع لانچر داخلی اپل برای آزمایش ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه است و به مهندسان و افرادی که روی فرایند مونتاژ دستگاه کار می‌کنند، اجازه می‌دهد تا بازدید کنند که آیا اجزایی همچون دوربین و نمایشگر و اسپیکر مطابق انتظار کار می‌کنند یا خیر.

در قسمت پشتی این مثالی اولیه‌ی ساعت هوشمند اپل، منفعت گیری از فولاد ضد‌زنگ را ناظر هستیم که طرحی شبیه مثالی اولیه‌ی سال ۲۰۱۴ دارد. این تکه سه حسگر ضربان قلب را در‌بر می‌گیرد که به‌صورت افقی در یک راستا قرار گرفته‌اند و به‌جای شماره‌مدل، حکاکی لیزری دارد.

زومپتی یه ۹to5Mac حرف های است که این دستگاه شارژر متغیری با نسخه‌ی نهایی دارد و با وجود شباهت به شارژر جاری اپل واچ، با هیچ‌یک از چندین مدل ساعت هوشمند این شرکت سازگار نیست. دکمه‌ی چرخان دستگاه نیز اندکی با قطعه‌ی منفعت گیری‌شده در نسخه‌ی نهایی تفاوت دارد.

وان پلاس ۱۳ با «طراحی منحصر‌به‌فرد» در راه است؛ خطر برای شیائومی
ادامه مطلب

چند سال پیش، زومپتی تصاویری به‌اشتراک گذاشت که مثالی اولیه و کمیاب آیپاد تاچ نسل اول را نشان می‌داد. آن دستگاه از سیستم‌عاملی به نام OS X منفعت گیری می‌کرد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها