مایکروسافت: کارمندان OpenAI را با همان دستمزد فعلی استخدام می‌کنیم

مایکروسافت: کارمندان OpenAI را با همان دستمزد جاری استخدام می‌کنیم


کوین اسکات، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، به کارمندان OpenAI که بعد از اخراج ناگهانی سم آلتمن از سمت مدیرعامل، تهدید به استعفا کرده‌اند نظر استخدام با حقوق جاری آن‌ها را داد.

اسکات در پستی در ایکس نوشت: «به همکارانم در OpenAI می‌گویم که ما خواست شما را دیده‌ایم و تمایل شما را برای پیوستن به آلتمن در آزمایشگاه تحقیقات هوش مصنوعی تازه مایکروسافت برسی می‌کنیم. بدانید که اگر نیاز باشد، نقشی در مایکروسافت خواهید داشت که با موقعیت شغلی اسبق شما منطبق باشد و اهداف مایکروسافت را پیش ببرد.»

روز قبل، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، او گفت که آلتمن، گرگ براکمن و همکارانشان به‌گفتن بخشی از گروه تحقیقات هوش مصنوعی تازه به مایکروسافت می‌پیوندند.

بیشتر از ۷۴۰ کارمند OpenAI، نامه‌ای به هیئت‌مدیره‌ی شرکت نوشتند و تهدید کردند که اگر اعضا استعفا ندهند، به سرپرست سابقشان در مایکروسافت می‌پیوندند.

این گوشی ۷ میلیونی رم هم‌ظرفیت با آیفون ۱۵ دارد
ادامه مطلب

نادلا در مصاحبه‌ با CNBC او گفت: «ما انتخاب کرده‌ایم که حتما با OpenAI همکاری کنیم و می‌خواهیم این کار را ادامه دهیم. به‌طور طبیعی این کار وابسته به این است که کارمندان OpenAI در آنجا بمانند یا به مایکروسافت همراه شوند. من از هر دو گزینه استقبال می‌کنم، اما چیزی که من زیر بار نخواهم رفت، متوقف کردن نوآوری است.»

هیئت‌مدیره‌ی OpenAI، جمعه‌ی قبل آلتمن را برای اختلافات قبلی و عدم صداقت کافی با اعضا اخراج کرد. بعد از مذاکرات طویل که به‌نظر می‌رسید آلتمن را ممکن می بود مجدد در شرکت استخدام کند، در نهایت اِمِت شیِر، مدیرعامل اسبق توییچ، به‌گفتن سرپرست موقت منصوب شد.

اکنون تازه ترین گزارش‌ها می‌گویند که مذاکرات بین سم آلتمن و هیئت‌مدیره‌ی OpenAI بار دیگر اغاز شده است و احتمالا آلتمن به جایگاه شغلی قبلی‌اش برگردد.

اپل به گمان زیادً امسال از «ایرپاد لایت» رونمایی می‌کند_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها