از نگاه موتور جست‌و‌جو بینگ، کشور استرالیا وجود ندارد

از نگاه موتور جست‌و‌جو بینگ، سرزمین استرالیا وجود ندارد


کاربران استرالیایی شبکه‌های اجتماعی بلواسکای و ماستودون، از این که بینگ به آنها خبرداد که کشوری که در آن زندگی می‌کنند واقعا وجود ندارد شگفت‌زده شدند.

مطابق گزارش گاردین، موتور جستجوی مایکروسافت به سوال غیرمعمول وجود استرالیا، ششمین سرزمین بزرگ جهان، با «نه» قاطع جواب می‌داد. بینگ اظهار داشت که این جواب بر پایه چندین منبع اراعه می‌بشود.

ردیابی تئوری توطئه در رابطه عدم وجود استرالیا ما را به کاربری در انجمن زمین‌تخت‌گرایان می‌رساند. او حرف های همه‌چیز در رابطه این سرزمین ساختگی است، تصاویر جعلی می باشند و هر فردی که ادعا دارد آنجا زندگی می‌کند، در واقع یک مأمور مخفی دولت است.

سپس پستی در فیس‌بوک انتشار شد که ادعا می‌کرد استرالیا «یکی از بزرگ‌ترین حقه‌هایی است که تا به حال به مردم زده شده». پست می‌گوید استرالیا توطئه‌ای است که توسط بریتانیایی‌ها طراحی شد تا مردم فکر کنند که جنایتکاران جای انداخته‌شدن به دریا، به آنجا فرستاده شده‌اند.

چت‌بات گراک ایلان ماسک از راه رسید؛ اما فقط برای کاربران اشتراکی ایکس
ادامه مطلب

ما به دیدن این نوع اظهارات نادرست غیرواقعی و فقطً شگفت و غریب که توسط هوش مصنوعی مولد انتشار خواهد شد عادت کرده‌ایم. اما چیزی که در این‌ مورد شگفت‌انگیز است این است که هوش مصنوعی کوپایلت (بینگ چت اسبق) قبول کرد استرالیا واقعی است. این چنین خاطرنشان کرد که تئوری‌های توطئه‌ای حوالی موجودیت سرزمین وجود دارد، اما این‌ها صحت ندارند و رد شده‌اند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت او گفت که مشکل موتور جست‌وجوی بینگ حل شده است. او او گفت: «ممنون که این نوشته را به ما خبر دادید. ما این جواب و جواب را بازدید کرده‌ایم و راه‌حلی برای رسیدگی به آن یافتیم.»

هرکسی که معتقد است استرالیا وجود خارجی ندارد، به گمان زیادً خطای بینگ را به‌گفتن اثبات فرد دیگر برای این تئوری می‌بیند.



منبع

آخرین مطالب
هیپوکسی؛ همه‌چیز درمورد افتاکسیژن در بافت‌های بدن
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها