جادوی هواوی؛ این خودرو به‌صورت خودکار پارک می‌شود [تماشا کنید]

جادوی هواوی؛ این ماشین به‌صورت خودکار پارک می‌بشود [تماشا کنید]


یو چنگ‌دونگ، مدیرعامل هواوی، در جریان کنفرانس مطبوعاتی تازه با افتخار ویژگی پارک خودکار خودروی Luxeed S7 را معارفه کرد. ویدیوی ۶ دقیقه‌ای منتشرشده، دو ویژگی این ماشین را نشان داد؛ اولی قابلیت ولت پارک (Valet Parking)، یعنی ماشین را رها کنید تا خودش پارک بشود و دومی فراخوانی با یک کلیک، یعنی ماشین را از طریق اپلیکیشن گوشی صدا کنید تا جلوی شما ظاهر بشود.

قابلیت ولت پارک به راننده اجازه می‌دهد با مطمعن از ماشین خارج بشود تا ماشین به‌طور خودکار به مکان پارک اشکار‌شده حرکت کند. Luxeed S7 در میانه رانندگی خودران، مسیرها را با دقت جستوجو می‌کند، در اوقات ملزوم چراغ راهنما یا هشدار را روشن می‌کند و در صورت روبه رو با افراد، مانع ها یا خودروهای دیگر، سرعتش را افت می‌دهد یا متوقف می‌بشود.

تعداد خودروهای فرسوده ایران چه مقدار است؟
ادامه مطلب

شدت خودروی خودران Luxeed S7 در صورت مساعد بودن شرایط، به ۲۰ کیلومتربرساعت می‌رسد، حرکات پیچیده را با توانایی انجام می‌دهد و تقاطع‌ها و راه‌های پر پیچ‌ و خم را به‌خوبی طی می‌کند. این چنین در زمان مواجه شدن با ترافیک، قادر است با هوشمندی و ایمنی بالایی حرکت کند.

با رسیدن به مکان پارکینگ اشکار‌شده، ماشین به‌صورت خودکار فرایند پارک کردن را کامل می‌کند. توانایی خودروی هواوی Luxeed S7 در ولت پارک، نه‌تنها در سطح کارکرد انسان‌ها است، بلکه بعضی اوقات اوقات دقت و کارایی بیشتری هم دارد.

علاوه‌براین، ویژگی «فراخوانی با یک کلیک» به کاربر اجازه می‌دهد که با یک دستور ساده از طریق گوشی هواوی خود، Luxeed S7 را از راه دور فراخوانی کند تا ماشین به‌ محل مورد نظر بیاید. رانندگی در پارکینگ نشان داده شده در ویدئو واقعاً آسان نیست. این ویدئو انعطاف‌پذیری و توانایی سیستم را برای رانندگی در شرایط جاده‌های متنوع، از جمله فضاهای باریک مشخص می کند.

چطور با همسرمان درمورد سکس سخن بگویید کنیم؟
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها