فروش هدست اپل ویژن پرو احتمالاً تا 2026 به 10 میلیون دستگاه می‌رسد

فروش هدست اپل ویژن پرو به گمان زیادً تا ۲۰۲۶ به ۱۰ میلیون دستگاه می‌رسد


گزارش یک رسانه چینی حاکی است که اپل می‌خواهد در سه سال نخست اراعه ویژن پرو نزدیک به ۱۰ میلیون هدست بفروشد. این محصول به گمان زیادً در ماه اسفند ابتدا داخل بازار آمریکا خواهد شد.

بر پایه گزارش وب‌سایت چینی Interface News که توسط یک منبع آگاه در ایکس به‌نام Tech_Reve انتشار شده، اپل ویژن پرو در اغاز اراعه نزدیک به ۴۰۰ هزار دستگاه فروش خواهد داشت. این آمار تا انتهای سال ۲۰۲۴ به ۱ میلیون و بعد از ۳ سال به ۱۰ میلیون فروش خواهد رسید.

این یعنی مطابق گزارش این وب‌سایت، هدست ویژن پرو باید تا سال ۲۰۲۶ به فروش ۱۰ میلیون دستگاه برسد. بااین‌حال، تردیدهایی در این عرصه وجود دارد و با دقت به قیمت بالای این هدست نمی‌توان مطمعن داشت که استقبال کاربران از این محصول تا این حد بالا باشد.

سگ رباتیک تازه شیائومی پشتک می‌زند و ۳ هزار دلار قیمت دارد [تماشا کنید]
ادامه مطلب
فروش هدست اپل ویژن پرو به گمان زیادً تا ۲۰۲۶ به ۱۰ میلیون دستگاه می‌رسد ۴

هزینه تشکیل اپل ویژن پرو چه مقدار است؟

این گزارش به هزینه تشکیل اپل ویژن پرو هم اشاره‌ای داشته است. حرف های شده که هزینه قطعات و خود فرایند تشکیل تنها ۱۷۰۰ دلار است. اگر این اطلاعات درست باشد، این رقم اختلاف بسیاری با قیمت ۳۵۰۰ دلاری ویژن پرو دارد.

افزون‌براین، اگرچه اپل در چند زمان تازه وابستگی خود را به چین افت داده است، اما گزارش حاضر می‌گوید ویژن پرو تا ۶۰ درصد توسط زنجیره فراهم چینی ساخته می‌بشود.

یقیناً باید او گفت که منبع این گزارش احتمالا چندان معتبر نباشد و حتی Tech_Reve که این خبر را انتشار کرده، پافشاری دارد که نمی‌توان به این اطلاعات مطمعن داشت. این خبر با گزارش چند ماه پیش فایننشال تایمز تناقض دارد که حرف های می بود اپل در ابتدا انتظار داشته در سال ۲۰۲۴، ۱ میلیون ویژن پرو بفروشد، اما بعداً این پیش‌بینی را به فروش ۴۰۰ هزار دستگاه افت داده است.

بیلبوردهای تبلیغاتی مراسم آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ به‌نمایش درآمدند
ادامه مطلب

در نتیجه، می‌توان گمان داد که اطلاعات گزارش امروز قدیمی باشد. بااین‌حال، اظهارنظر قطعی در این عرصه دشوار است. همان گونه که گفتیم، هدست اپل ویژن پرو به گمان زیادً در ماه مارس داخل بازار خواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها