گلکسی A35 و گلکسی A55 احتمالاً بالاخره فریم فلزی خواهند داشت

گلکسی A35 و گلکسی A55 به گمان زیادً بالاخره فریم فلزی خواهند داشت


هرچند اکثر کاربران در رابطه گلکسی S24 که دی‌ماه اراعه خواهد شد شوق‌زده می باشند، اما این تنها گوشی در حال ساخت سامسونگ نیست و دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و بین‌رده نیز طی ماه‌های آینده داخل بازار خواهند شد. گلکسی A یکی از پرفروش‌ترین سری تلفنهای سامسونگ است و منفعت گیری از قاب پلاستیکی یکی از نقاط ضعف آن‌ها بوده است. اکنون در گزارش جدیدی حرف های شده که هر دو گوشی گلکسی A35 و گلکسی A55 از قاب فلزی منفعت خواهند برد.

بر پایه پست تازه یکی از منبع های صنعت فناوری در ایکس که تا حدودی معتبر محسوب می‌بشود، قاب پلاستیکی در تلفنهای بین‌رده گلکسی A35 و A55 کنار گذاشته می‌بشود و سامسونگ در آن‌ها از قاب فلزی منفعت گیری خواهد کرد. غول کره‌ای تصمیم دارد تا با این تحول، ظاهری پریمیوم به تلفنهای خود اراعه کند.

فقط معجزه می‌تواند فضاپیمای وویجر ۱ را نجات دهد
ادامه مطلب

تقریباً از چند سال قبل تعداد بسیاری از مشتریان سامسونگ آرزو داشته‌اند که این شرکت تلفنهای مقرون‌به‌صرفه و محبوب سری A خود را با قاب فلزی روانه بازار کند تا علاوه بر افزایش مقاومت، ظاهر و حس بهتری داشته باشد. این چنین در قبل تلفنهایی با فریم فلزی در سری گلکسی A وجود داشته‌ است.

طراحی گلکسی A35

1701506196 627 گلکسی A35 و گلکسی A55 به گمان زیادً بالاخره فریم.webp

رندرهایی که اخیرا از گلکسی A35 آشکار شده می بود (تصاویر بالا)، نشان می‌دادند که طراحی این دستگاه بین‌رده اکنون با مدل‌های پرچمدار سامسونگ مطابقت دارد. یکی از تغییرات قابل‌دقت این دستگاه منفعت گیری از نمایشگر Infinity-O است که علتمی‌بشود دوربین سلفی گلکسی A35 داخل یک بریدگی قرار بگیرد و دیگر با روزنه‌های U شکل مدل‌های قبلی روبه رو نخواهیم می بود.

بر پایه گزارش‌های حاضر، این دستگاه و به گمان زیادً گلکسی A55 از چیپست تازه اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ منفعت خواهند برد. این چنین چیپ این دستگاه‌ها با پردازنده گرافیکی مبتنی بر AMD RDNA2 و حداکثر ۸ گیگابایت رم همراه خواهد شد. اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 از پیش نصب‌شده از جمله دیگر مشخصات احتمالی این تلفنها می باشند و سامسونگ به گمان زیادً چهار به‌روزرسانی سیستم عامل را برای آن‌ها اراعه می‌کند.

سگ یا گرگ؛ کدام‌یک باهوش‌تر است؟
ادامه مطلب

انتظار می‌رود تا سامسونگ بعد از معارفه سری گلکسی S24 در ژانویه سال آینده، از سری تازه تلفنهای گلکسی A رونمایی کند.





منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها