گوگل تغییرات ظاهری نرم‌افزار Messages را ادامه می‌دهد

گوگل تغییرات ظاهری نرم‌افزار Messages را ادامه می‌دهد


به‌گزارش ۹to5google، گوگل مسیجز اغاز به طراحی مجدد تکه نوشتن متن کرده است و این قسمت در طراحی تازه نوار بین‌بر اختصاصی دارد.

طراحی Google Messages این‌گونه است که ناحیه‌ی SMS یا RCS دو‌سوم سمت راست صفحه‌ی شما را اشغال می‌کند. با داخل‌شدن متن زیاد تر، دکمه‌های به‌علاوه و گالری و Magic Compose نهان خواهد شد. در انتهای دیگر، بین‌برهای ایموجی و یادداشت صوتی را دارید.

Google Messages اکنون ناحیه‌ی متنی را به سمت چپ جابه‌جا می‌کند و دکمه‌ی ایموجی را سمت چپ و داخل این ناحیه قرار می‌دهد. سپس، Magic Compose و گالری (با نماد تازه) و دکمه‌ی به‌علاوه در سمت راستِ داخل همین ناحیه قرار دارند.

در به‌روزرسانی، نماد ضبط صدا که قابلیت‌های آن به‌طور کامل بازطراحی و بازسازی شده است، اکنون دکمه‌ی جداگانه‌ی خود را در سمت راستِ تکه نوشتن متن دارد.

مشخصات پیکسل 8a لو رفت؛ گوشی بین‌رده با پردازنده بالارده_آینده نوین
ادامه مطلب

همان گونه‌که برخی اشاره کرده‌اند، هنگامی مطلب‌هایی که خودتان ارسال می‌کنید هم چنان در سمت راست صفحه‌ی گوشی ظاهر خواهد شد، تا حدودی شگفت است که ناحیه‌ی متن در سمت چپ، تراز بشود.

وقتی‌که اغاز به تایپ می‌کنید، رابط کاربری جدیدی وجود دارد که ناحیه‌ی نوشتن شما را به دو خط تقسیم می‌کند. تکه نوشتن متن در بالا قرار دارد؛ در‌حالی‌که یک خط همه بین‌برها را در همان نوار پایین نگه می‌دارد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها