خرید بلیط قطار یزد به مشهد از فلای‌تودی

خرید بلیط قطار یزد به مشهد از فلای‌تودی


یکی از استان‌های مرکزی کشورمان، استان یزد است که شهر یزد به اولین شهر خشتی دنیا و دومین شهر تاریخی جهان شهرت دارد. به شهر یزد لقب‌های «شهر دوچرخه‌ها»، «دارالعلم»، «عروس کویر» و «شهر بادگیرها» را نیز داده‎اند. این شهر جاهای دیدنی بسیاری دارد و هر ساله افراد بسیاری از آن دیدن می‌کنند. اما شهر فرد دیگر که فرهنگ و آداب‌ و رسوم دینی آن به شهر یزد زیاد شباهت دارد و از مقصدهای همیشه شلوغ ایران محسوب می‌بشود، شهر مشهد است.

مشهد هم همانند یزد پایتخت فرهنگی، معنوی و سیاسی سرزمین شناخته شده و از قبل تا کنون از لحاظ علمی نقشی تعیین‌ کننده‌ای داشته است. فقط حرم مطهر امام رضا (ع) نیست که گردشگران را به سفر به این شهر سوق می‌دهد، بلکه جاذبه‌هایی تاریخی، فرهنگی و طبیعی شهر مشهد در نوع خود بی‌نظیر است و برای مسافران جذابیت بسیاری دارد. بعد اگر تصمیم سفر از یزد به مشهد را دارید، هر چه سریع تر بلیط قطار یزد مشهد یا بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید؛ چون زیاد سریع رزرو خواهند شد.

دانشمندان سرانجام رنگ واقعی اورانوس و نپتون را آشکار کردند
ادامه مطلب

راه حلهای سفر از یزد به مشهد

راه‌های بسیاری برای سفر به مشهد از مبدا یزد وجود دارد که در ادامه به معارفه آن‌ها می‌پردازیم.

۱. سفر به مشهد با اتوبوس

بعضی اوقات اوقات افراد برای سفر خود به مشهد، از اتوبوس منفعت گیری می‌کنند. چون علاوه بر ارزان بودن هزینه حمل و نقل با اتوبوس، می‌توانند از مناظر مسیر نیز لذت ببرند. اگر شما هم تصمیم سفر با اتوبوس را دارید، باید خود را برای یک مسیر طویل تا مشهد آماده کنید. به همین علت به شما نظر می‌کنیم به سراغ اتوبوس‌های VIP بروید؛ چون صندلی راحت‌تری داشته و تا مقصد چندان خسته نخواهید شد.

بعد برای سفر با اتوبوس باید به ترمینال شهر یزد بروید. اتوبوس‌ها مسافت ۹۱۳ کیلومتری بین یزد و مشهد را طی زمان ۱۱ ساعت ۳۳ دقیقه سپری خواهند کرد. مزیت سفر با اتوبوس این است که شما در طول مسیر می‌توانید استراحت کنید و بعد از رسیدن به مقصد، به کارهایتان رسیدگی کنید.

جادوی هواوی؛ این ماشین به‌صورت خودکار پارک می‌بشود [تماشا کنید]
ادامه مطلب

۲. مسافت یزد تا مشهد با خودروی شخصی

یکی از راه حلهای محبوب برای سفر به مشهد، منفعت گیری از ماشین شخصی است. بدون شک علت این محبوبیت، مسافت طویل یزد تا مشهد نیست؛ چون ۱۰ تا ۱۵ ساعت رانندگی برای هیچ کس چندان راحت و لذت قسمت نیست. اما زیبایی‌ها و لحظات لذت قسمت مسیر است که بعضی اوقات علتمی‌بشود مسافران این خستگی را به جان بخرند و از اتومبیل شخصی برای مسافرت منفعت گیری کنند.

بعد اگر می‌خواهید با خودروی شخصی خود از شهر یزد به مشهد بروید، نزدیک به ۱۱ ساعت و ۳۷ دقیقه باید رانندگی کنید. هر چند شما در طول مسیر می‌توانید چندین بار توقف کرده و با دیدن کردن از شهرهای قرار گرفته در طول مسیر، خستگی راه را از تن خود بیرون کنید.

رشد 4 برابری در سایه تحریم‌ها
ادامه مطلب
آخرین مطالب

۳. سفر از یزد به مشهد با هواپیما

احتمالا شباهت فرهنگی بین دو شهر یزد و مشهد است که خطوط هوایی بین آن دو را به یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی فرودگاه بین‌المللی یزد تبدیل کرده است. بدون شک برای فاصله زیاد یزد و مشهد، منفعت گیری از خطوط هوایی بهترین گزینه خواهد می بود. این چنین افرادی که فواصل زیاد برای آن‌ها خسته کننده است و ساعت‌ها نشستن در ماشین آن‌ها را عذاب می‌دهد، سفر با هواپیما برای آن‌ها زیاد مناسب است.

تاریخ انتشار کردن تریلر دوم GTA VI به‌پشتیبانی خط بریل آشکار شد
ادامه مطلب

فرودگاه یزد که زیاد تر آن را با نام فرودگاه شهید صدوقی می‌شناسند، از با اهمیت ترین ترمینال‌های هوایی ایران است و در سمت غرب استان یزد واقع شده است که نزدیک به ۱۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. از مزیت‌های این فرودگاه، فاصله کم آن با ایستگاه راه‌ آهن است که ساکنین شهرهای اطراف زیاد راحت می‌توانند خود را به فرودگاه برسانند. طبق معمول پرواز یزد تا مشهد نزدیک به ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و در زمان سفر خدمات بسیاری به مسافران اراعه می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها