این نمایشگر تاشو سه‌بعدی در جیب جا می‌شود [تماشا کنید]

این نمایشگر تاشو سه‌بعدی در جیب جا می‌بشود [تماشا کنید]


نمایشگر تازه Looking Glass اولین دستگاه با وای‌فای داخلی و این چنین بلوتوث است که می‌تواند هولوگرام‌ها را مستقیماً از فضای ابری دریافت کند.

صفحه‌نمایش ۶ اینچی دستگاه با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل تراکم پیکسلی بالاتری نسبت به نسل قبلی ۷٫۹ اینچی خود با وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل دارد. این که آیا این نوشته به شفافیت نمایشگر هم پشتیبانی می‌کند یا خیر، به عوامل فرد دیگر نیز بستگی دارد، با این حال Looking Glass می‌گوید که این دستگاه زاویه‌ی دید ۵۸ درجه‌ای شبیه با مدل ۷٫۹ اینچی اراعه می‌دهد.

کاربرد محصول تازه Looking Glass دیدن تصاویر به‌صورت سه‌بعدی بدون منفعت گیری از هدست حقیقت مجازی است یا برای مشاهده‌ی سه‌بعدی عکس‌هایی که با گوشی خود گرفته‌اید و احتمالا حتی راهی باشد برای تعامل با شخصیت‌های هوش مصنوعی هولوگرافیک تجهیزبه ChatGPT.

تست mmpi؛ همه‌چیز درمورد این ابزار تشخیص اختلالات روانی
ادامه مطلب

شما می‌توانید یکی از این تعامل های را در ویدئویی که این شرکت انتشار کرده است، تماشا کنید.

همانند اکثر صفحات نمایش اتواستریوسکوپی، Looking Glass به‌طور هم‌زمان یک عکس سه‌بعدی را در همه‌ی زوایا پخش نمی‌کند بلکه چشمان شما باید در زوایای خاصی نسبت به صفحه نمایش باشد تا عکس سه‌بعدی را به درستی ببینید.

به همین علت است که برخی از نمایشگرهای اولد، شامل سیستم ردیابی چهره خواهد شد، اگرچه ردیابی چهره می‌تواند وقتی که چند نفر به طور هم‌زمان به نمایشگر نگاه کنند دچار اشتباه بشود.

Looking Glass به اندازه‌ی کافی روی قسمت محتوای سه بعدی اندوخته‌گذاری کرده و در واقع راهی برای مشاهده‌ی تصاویر سه‌بعدی بدون نیاز به سخت‌افزار خاص و تنها با کشیدن انگشت روی تصاویر حاضر فراهم کرده‌ است.

Looking Glass می‌گوید دستگاه از فولاد، شیشه و پلاستیک ABS ساخته شده و ۲۳۵ گرم وزن دارد این چنین این محصول ۰٫۷۶ اینچ (۱٫۹ سانتی متر) ضخامت و ۶٫۳ اینچ (۱۶ سانتی‌متر) ارتفاع و ۳٫۲ اینچ (۸ سانتی‌متر) عرض دارد.

هواوی با آئودی و مرسدس داخل همکاری می‌بشود؟
ادامه مطلب

دکمه‌های کنترل برای اسلایدشو و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم در کنار آن وجود دارد. این دستگاه فاقد اسپیکر است. Looking Glass Go که جزو پروژه‌های کیک‌استارتر محسوب می‌بشود تا ۶ دسامبر (۱۵ آذر) با قیمت ۱۹۹ دلار اراعه می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها