بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید

بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید


امتیاز: ۴٫۳

قیمت: رایگان

اغراق نیست اگر از Call of Duty به‌گفتن محبوب‌ترین بازی تیراندازی جهان یاد کنیم؛ چون دارای کیفیت کنسول بازی با کنترل‌های قابل تنظیم و بصری، امکان چت صوتی و متنی با دوستان و گرافیک و صدای سه‌بعدی شوق‌انگیز است.

بااینکه، بازی خریدهای درون برنامه‌ای دارد، به‌نظر می‌رسد که فقط برای لوازم آرایشی می باشند. گیم‌پلی بازی نیز واقعاً امتحان خود را بعد داده است؛ به این علت، جای تعجبی ندارد اگر Call of Duty همیشه در فهرست بهترین بازی های تفنگی اندروید قرار می‌گیرد.

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

با Stardew Valley مزرعه‌ی رویاهایتان را بسازید و در دنیای کشاورزی و پرورش محصولات و حیوانات غوطه‌ور شوید.

صدها گزینه‌ برای سفارشی‌کردن مزارع و خانه در اختیار خواهید داشت. می‌توانید با شرکت در جشنواره‌های فصلی به جامعه بپیوندید، به گشت‌وگذار بروید و غارهای اسرارآمیز و هیولاهای خطرناک را کشف کنید یا بعدازظهر آرامی را در کنار رودخانه سپری کنید.

احتمالا فکر کنید که کنسول و رایانه‌ی شخصی خانه‌های طبیعی فورتنایت می باشند؛ اما دلنشین است بدانید که میلیون‌ها نفر آن را در گوشی هوشمند بازی می‌کنند. با هربار واردشدن به بازی، فوراً با ۹۹ بازیکن دیگر روبه رو می‌شوید که همه انها تصمیم کشتنتان را دارند.

آخرین مطالب
عظیم‌ترین کوه یخ دنیا سرانجام در حال دور شدن از جنوبگان است
ادامه مطلب

برای بازی Fortnite دستگاهتان باید سخت‌افزار قوی داشته باشد؛ اما ازآنجاکه امکان دانلود رایگان وجود دارد، می‌توانید شانستان را امتحان کنید و ببینید گوشی هوشمندتان از بعد اجرای بازی برمی‌آید یا خیر. ازطرفی کنترل‌ها به‌اندازه‌ی ماوس یا دسته‌ی بازی قوی نیستند و امکان پذیر مقداری طول بکشد تا به آن‌ها عادت کنید.

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

اگر به‌جستوجو یک بازی ماشینی مسابقه‌ای هستید، Asphalt 9: Legends یکی از تازه ترین بازی‌های سری آسفالت گزینه‌ی مناسبی است. در این بازی که به‌گفتن یکی از بهترین بازی های ماشینی شناخته می‌بشود، می‌توانید فرمان اتومبیل‌های واقعی همانند فراری، پورشه و لامبورگینی را به دست بگیرید و خود را به‌چالش بکشید.

Asphalt 9: Legends به‌صورت رایگان اراعه می‌بشود و با بیشتر از ۶۰ فصل و ۸۰۰ اتفاقات، حالت چندنفره آنلاین و نمود‌های صوتی واقعی قیمت امتحان‌کردن را دارد.

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

بازی‌های Nintendo در ژانرهای مختلفی همچون RPG، دونده و پازل اراعه شده‌اند و همه انها از گیم‌پلی روان و گرافیک رنگارنگی منفعت می‌برند. اگر به پازل علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Dr. Mario World را دانلود کنید.

برای طرفداران RPG نیز بازی Fire Emblem Heroes گزینه‌ی زیاد مناسبی است. ما در اینجا لینک دانلود این مجموعه بازی را قرار می‌دهیم تا بر پایه سلیقه‌تان از بین آن‌ها انتخاب کنید.

Sky: Children of the Light

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان

در Sky: Children of the Light نه قرار است با هیولایی عظیم‌الجثه مبارزه کنید و نه برای نجات دنیا، زامبی‌ها را از بین بردارید؛‌ فقط باید با بازیکنان دیگر برای کشف اسرار آسمان همراه و متحد شوید، به ارواح ستاره‌ای پشتیبانی کنید تا راهشان را اشکار کنند و برای همه‌ی این‌ها، فقط به انسانیت و مهربانی نیاز دارید.

گوگل اکنون دارایی والت‌های بیت‌کوین را هم نمایش می‌دهد_آینده نوین
ادامه مطلب

بازی مذکور برپایه‌ی برقراری ربط با دیگران بنا شده که اکثراً بزرگسال می باشند؛ به این علت، پیشنهاد این است که اگر بازی را برای فرزندتان می‌خواهید، فعالیت او را تاحد امکان زیر نظر داشته باشید.

امتیاز: ۴٫۳

قیمت: رایگان

PUBG نیز با رابط‌کاربری بصری و کنترل‌های عالی، همانند Call of Duty در نسخه‌ی اندروید بسیارخوب ظاهر شد و یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی به‌حساب می‌آید.

در PUBG شما نقش سربازی را دارید که همراه ۹۹ بازیکن دیگر با چتر نجات به جزیره‌ای می‌رود. بعد از فرود، باید به جستوجو سلاح، مهمات، زره و دیگر تجهیزات الزامی باشید و خود را برای نبردهای چندنفره آماده کنید. نسخه موبایل این بازی تقریباً همه ویژگی‌های همتای رایانه شخصی‌اش به‌جز چند مورد را دارد.

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

بازی FIFA Mobile توانایی‌ای شوق‌انگیز از مدیریت تیم فوتبال و شرکت در مسابقات با گرافیک بالا و کنترل‌های لمسی است که به شما امکان می‌دهد به گفتن یک سرمربی واقعی تیمتان را به قهرمانی برسانید.

در بازی فیفا می‌توانید تیمتان را با ستارگان فوتبال از جمله وینی جونیور، ارلینگ هالند، جود بلینگهام، ویرجیل ون دایک، سون هیونگ مین و دیوگو جوتا راه اندازی دهید یا بازیکنان تازه را پرورش دهید. بازیکنان می‌توانند در چالش‌های روزانه، لیگ‌ها و مسابقات چندنفره‌ی آنلاین شرکت کنند و در رده‌بندی جهانی به رقابت بپردازند.

ویژن پرو هک شد؛ کشف صدمه‌پذیری در سیستم‌عامل هدست اپل
ادامه مطلب

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان

هنگامی سخن بگویید از بازی‌های پازل به بین می‌آید، نمی‌توان Monument Valley 2 را نادیده گرفت. این بازی با الهام از Escher بازیکن را ناچار می‌کند، برای حل مشکلات خارج از چارچوب فکر کند و دیدگاه خود را برای رسیدن به اهدافش تحول دهد.

بازی Monument Valley 2 دومین سری از بازی Monument Valley است و ماجراجویی کاملاً جدیدی را در دنیایی قشنگ و هنری اراعه می‌دهد.

امتیاز: ۴٫۱

قیمت: رایگان

Diablo Immortal، بازی نقش‌آفرینی آنلاین و چندنفره‌ای است که در آن فرشتگان و شیاطین جنگی بی‌آخر را برای تسلط بر قلمرو فانی به راه می‌اندازند.

گروهتان را انتخاب کنید، اوباش را با توانایی‌های خاص بکشید و به جمع‌آوری غارت بپردازید. اگر توانایی‌ی انجام این بازی را در کامپیوتر یا کنسول داشته باشید، از نسخه‌ی موبایل آن نیز به‌اندازه‌ی کافی لذت خواهید برد.

امتیاز: ۴٫۲

قیمت: رایگان

Mortal Kombat نیز از آن دسته بازی‌هایی است که هیچ زمان برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن و مبارزه‌ای تکراری نمی‌بشود. می‌توانید از بین بیشتر از ۱۳۰ شخصیت انتخاب کنید و خود را در بزرگ‌ترین مسابقه‌های روی زمین به چالش بکشید.

امتیاز: ۴٫۱

قیمت:‌ رایگان

در بازی Hearthstone، به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان به‌مبارزه می‌پردازید. هرکدام از بازیکنان، با منفعت گیری از مجموعه کارت‌های شخصی در تلاشند تا نقشه‌های رقیب را کنترل و از توانمندیها و کارت‌های منحصر به فردشان برای پیروزشدن منفعت گیری کنند. اگر به بازی‌های کارتی علاقه دارید، توانایی‌ی بازی Hearthstone را از دست ندهید.

قابلیت جادویی گلکسی S24 به گوگل پیکسل ۷ اضافه شد
ادامه مطلب

امتیاز: ۳٫۷

قیمت: ۹٫۹۹ دلار

در بازی Wreckfest به ظرافت و توانایی خاصی نیاز دارید تا بتوانید شتاب خود را نگه داری کنید و از برخورد با مانع ها یا ماشین‌های دیگر، جان سالم به‌در ببرید.

می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه از ماشین‌های سنگین آمریکایی گرفته تا هاچ‌بک‌های ژاپنی انتخاب کنید و ظاهر آن‌ها را به‌طوری تحول دهید تا از شما در برابر صدمه‌های احتمالی محافظت کنند.

امتیاز:‌۴٫۷

قیمت: ۸٫۹۹

Dead Cells یکی از بازی‌های اکشنی است که درابتدا برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و اکنون کاربران می‌توانند در گوشی هوشمند نیز به جنگ با مینیون‌های بی‌رحم بروند.

بازیکن نقش موجودی به اسم Prisoner را بر مسئولیت می‌گیرد و باید برای فرار از جزیره‌ای بیمارگونه با ترکیب‌های مختلفی از سلاح‌ها و توانایی‌ها مبارزه کند.

امتیاز: ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

Vampire Survivors یکی از بازی‌های موفق در سال ۲۰۲۲ می بود و اکنون به‌صورت کاملاً رایگان برای اندرویدی‌ها در دسترس است. در بازی مذکور، شخصیت کوچکی را روی نقشه حرکت می‌دهید که به‌طور خودکار به دشمنان دعوا می‌کند. باید با برداشتن آیتم‌هایی که دشمنان ناکامی‌خورده رها می‌کنند، تا می‌توانید خود را قوی کنید.

قبل از اغاز اجرای تازه، این مسئله را در نظر داشته باشید که تکمیل برخی از سطوح امکان پذیر تا ۳۰ دقیقه طول بکشد و بسته شدن بازی گاهاً علتمی‌بشود پیشرفت‌هایتان را از دست بدهید.

GRID™ Autosport Custom Edition

امتیاز:‌ ۴٫۰

دیسپارونی یا رابطه جنسی دردناک؛ انواع، علت، روش درمان
ادامه مطلب

قیمت:‌ رایگان

GRID Autosport که در سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل آخر انتشار شد و زیاد‌سریع خودش را به‌گفتن یکی از بهترین‌ بازی‌های مسابقه‌ای در دل کاربران جا کرد، اکنون با همان کیفیت و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.

GRID Autosport بازی ماشینی و مسابقه‌ای واقع‌گرایانه‌ای است که حتی با توانایی‌ترین بازیکن‌ها را هم به چالش می‌کشد.

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت: رایگان

در بازی Eternium، که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به‌حساب می‌آید، تنها هدفی که دارید از بین‌بردن Radagam و خنثی‌کردن نقشه‌های او است.

در بازی Eternium هیچ ضرورتی برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای وجود ندارد و جواهرات و ارز مهم بازی را می‌توان از دشمنان و مأموریت‌ها جمع‌آوری کرد.

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

انتشار کردن بازی کش اف کلنز به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. در آن زمان هرکه را می‌دیدید، گوشی به دست درحال آماده‌سازی قبیله‌اش برای جنگ‌های حماسی می بود. بازی در دنیایی با مضمون فانتزی انجام می‌بشود که بازیکن در نقش رئیس دهکده، ماموریت دارد دهکده‌اش را رونق دهد و برای این کار، به منابعی نیاز دارد که از دعوا به دهکده‌های دیگر به دست می‌آورد.

در سال‌های سپس، چهار بازی اسپین‌ آف در همان جهان کلش آف کلنز ساخته و انتشار شد و کلش رویال یکی از همین بازی های استراتژیک اندروید است. هردو بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

بهترین بازی این فهرست از نظرتان کدام است؟ آیا بازی شوق‌انگیز فرد دیگر را می‌شناسید که از قلم افتاده باشد؟



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها