گوگل با آپدیت بزرگ گوشی‌های پیکسل، سال ۲۰۲۳ را بدرقه کرد

گوگل با آپدیت بزرگ تلفنهای پیکسل، سال ۲۰۲۳ را بدرقه کرد


Video Boost همراه با خود ویژگی Night Sight که قبل‌تر فقط در عکاسی کاربرد داشت را به قسمت فیلمبرداری گوشی مورد او گفت و گو اضافه کرده است، به‌طوری‌که با منفعت گیری از آن می‌توان در قسمت فیلمبرداری عادی یا تایم‌لپس ویدئو‌هایی با پایین‌ترین مقدار نویز ضبط کرد. به‌روزسانی یادشده در قسمت عکاسی پرتره و آشکار‌تر‌کردن چهره‌ی حیوانات هم بهبود‌هایی به ارمغان می‌آورد.

پیکسل فولد نیز با دریافت این به‌روزرسانی به ویژگی پیش‌نمایش دو صفحه‌ای تجهیزشده است. این ویژگی، همان پیش‌نمایشی را که عکاس در صفحه‌ی درونی مشاهده می‌کند در صفحه‌ی بیرونی هم به نمایش می‌گذارد تا افرادی که سوژه عکاسی می باشند بتوانند موقعیتی که در آن بهتر به نظر می‌رسند را اشکار کنند.

گوگل اظهار کرده است که تلفنهای سری پیکسل ۶ به سپس اکنون می‌توانند نقش وب‌کم را برای کاربران بازی کنند. گزینه‌ی تازه فرد دیگر نیز به تلفنهای پیکسل اضافه شده که می‌تواند لکه‌ها و چین‌خوردگی‌های حاضر در اسناد و رسید‌ها را از بین ببرد.

نرم‌افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی برای مدیریت بهتر در شرکت‌های نرم‌افزاری_آینده نوین
ادامه مطلب

ویژگی حالت تعمیر که پیش‌تر در انواع گوشی سامسونگ نیز وجود داشت اکنون به گوشی‌‌های پیکسل آمده است و از اطلاعات آن‌ها زمان تعمیر گوشی محافظت می‌کند.

پیکسل واچ و پیکسل واچ ۲ اکنون علاوه‌بر امکان جواب دادن تماس صوتی، قابلیت این را دارند که به طور خودکار قفل گوشی را باز کنند. تبلت پیکسل و پیکسل بادز پرو نیز اکنون از ویژگی‌های صوتی جدیدی حمایتمی‌کند.

گوگل ضمن اظهار این که با انتشار کردن این به‌رزورسانی تعداد بسیاری از باگ‌ها را از بین بردن کرده است، فرمود که قیمت گوشی های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو هم چنان همان مقداری است که در بلک فرایدی به فروش می‌رسیدند.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها