اپل واچ به چراغ‌قوه مجهز می‌شود؟

اپل واچ به چراغ‌قوه تجهیزمی‌بشود؟


بر پایه گزارش‌ها، اپل با ثبت اختراعی تحت گفتن «ماژول نوری برای دستگاه پوشیدنی»، به فکر اضافه کردن چراغ قوه به ساعت‌ هوشمند اینده خودش افتاده است.

نقشه‌های فنی داخل پتنت توضیح خواهند داد که کوپرتینویی‌ها چطور می‌خواهند یک چراغ قوه (یا ماژول نوری) را در ساعت هوشمند اپل جا بدهند و نحوه‌ی کار آن به چه صورت خواهد می بود.

اپل واچ‌ها دارای قابلیت تبدیل شدن به چراغ قوه می باشند، به‌نحوی که روشنایی صفحه‌نمایش در بیشترین حد قرار می‌گیرد و کاملاً سفید می‌بشود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا حوالی خود را در محیط تاریک ببینند، اما افراد باید مچ‌ خود را بچرخانند و صفحه‌ی ساعت را به‌سمت محیط بگیرند.

بر پایه طراحی انجام شده در پتنت، اپل یک ماژول نوری را به بند ساعت اضافه خواهد کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا آن را همانند چراغ قوه منفعت گیری کنند. این چراغ قوه‌ی بیرونی باتری جداگانه‌ای دارد تا از انرژی خود ساعت کم نکند.

کدام خودروسازان در نمایشگاه خودرو شیراز حضور خواهند داشت؟_آینده نوین
ادامه مطلب

چراغ قوه‌ی اسمارت واچ اپل دکمه‌ای مجزا هم برای روشن و خاموش کردن دارد اما در پتنت اشاره شده است که «ماژول نوری می‌تواند با دستگاه پوشیدنی ربط برقرار کند تا یک یا چند منبع نور از مجموعه‌ی نوری ماژولار را فعال (روشن) یا غیرفعال (خاموش) کند.»

اپل در قسمت فرد دیگر از توضیحات اختراع اشاره می‌کند که چراغ قوه می‌تواند از بند ساعت جدا بشود؛ با این حال، در برخی موارد امکان پذیر به‌طور دائمی متصل بماند.

به این علت، چراغ قوه‌ی بیرونی امکان پذیر به‌گفتن وسیله‌ی جانبی جداگانه اراعه بشود یا خالق گوشی آیفون بندهای تازه‌ای با ماژول نوری اراعه کند.

اگرچه حق اختراع‌ها زیاد تر به محصول تجاری تبدیل نمی‌شوند، دیدن یک چراغ قوه‌ی خارجی روی ساعت هوشمند اپل دلنشین به‌نظر می‌رسد. ساعت هوشمند گارمین اکنون این ویژگی را در برخی از مدل‌ها اراعه می‌دهد.

همدلی سمی؛ نشانه‌ها و روش درمان آن
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها