سگا نسخه جدید بازی «تاکسی دیوانه» را می‌سازد

سگا نسخه تازه بازی «تاکسی دیوانه» را می‌سازد


سگا برای ساخت بازی‌های تازه به عناوین قدیمی خود روی آورده است. این شرکت ژاپنی با ابتکاری دلنشین تصمیم دارد بازی‌های کلاسیک و محبوبش را بازسازی کند و این پروژه‌ها دردست گسترش قرار دارند.

ویدیو یوتیوب سگا مشخص می کند این شرکت در حال ساخت پنج بازی تازه بر پایه بازی‌های قدیمی خود است:

  • Crazy Taxi: ماجراجویی رانندگان با حداکثر شدت که گیمرها باید در محیط شهر از ترافیک عبور کرده و مسافران را قبل‌ از آخر تایمر به مقصد برسانند.
  • Jet Set Radio: این فرانچایز، توانایی‌ی اسکیت‌سواری پرجنب‌وجوش در توکیو را دراختیار گیمرها قرار می‌دهد و فرهنگ خیابانی و و تیم‌های قشنگ را درمعرض دید او قرار می‌دهد.
  • Shinobi: مجموعه‌ای که در آن باید با حملات اختصاصی، دشمنان را ناکامی داد و از ترکیب اکشن‌های جانبی و محیط‌های چالش‌‌برانگیز منفعت گیری می‌کند.
  • Golden Axe: مجموعه‌ای به سبک Hack and slash که توانایی‌ی مبارزات گوناگون و دلنشین را در دنیایی فانتزی پُر از جانوران، شمشیرها و جادو دراختیار گیمرها قرار می‌دهد.
  • Streets of Rage: این بازی دلنشین که در ایران با نام شورش در شهر نیز شناخته می‌بشود، عنوانی خاطره‌انگیز است و درگیری با مشت‌های سریع را با موسیقی دلنشین در محیط شهری بی‌قانون ترکیب می‌کند.
  • واتساپ به‌زودی در این گوشی‌های سامسونگ از کار می‌افتد
    ادامه مطلب

    انتخاب بهترین گفتن بین بازی‌های خاطره‌انگیز سگا همانند این است والدین بخواهند از بین فرزندان خود، یکی را برگزینند. هرکدام از این بازی‌ها در نوع خود واقعاً دلنشین و شوق‌انگیز می باشند و طرفداران بسیاری دارند.

    گیمرهای ایرانی با تاکسی دیوانه خاطرات بسیاری دارند و علاوه‌بر این Streets of Rage سال‌ها قبل یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها می بود. امیدواریم نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی این عناوین بتوانند گرافیک دلنشین‌ و مدرن، بار دیگر ما را ساعت‌ها سرگرم کنند.

    شوجی اوتسومی، مدیرعامل سگا آمریکا می‌گوید سونیک طی سال‌های تازه با دستیابی به مخاطبان جوان‌تر، مسیرهای جدیدی برای شرکتش به وجود اورده است. با تکیه بر این پیروزی سگا اکنون تلاش دارد به دوران طلایی خود برگردد و باید دید موفق خواهد شد یا خیر.

    مطابق اظهار سگا، نسخه‌های تازه و مدرن بازی‌های قدیمی این شرکت درحال گسترش می باشند و سال آینده روانه‌ی بازار خواهند شد. شما با کدام بازی این شرکت ژاپنی خاطره دارید؟

    مراقبت تسکینی؛ همه‌چیز درمورد مراقبت حمایتی
    ادامه مطلب



    منبع

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها