۴ سال از عرضه مانیتور پرحاشیه Pro Display XDR اپل گذشت

۴ سال از اراعه مانیتور پرحاشیه Pro Display XDR اپل گذشت


اپل از دسامبر ۲۰۱۹ (آذر و دی ۱۳۹۸) فروش مانیتور Pro Display XDR را اغاز کرد و اکنون چهار سال از آن زمان می‌گذرد. در چند زمان تازه شایعاتی درمورد‌ی مدل تازه‌ی پرو دیسپلی ایکس دی آر انتشار شده است.

اواخر سال قبل‌ی میلادی مارک گرمن، افشاگر نام‌ آشنای محصولات اپل، او گفت که خالق گوشی آیفون در حال گسترش‌ی چند مانیتور تازه، از جمله مدلی از Pro Display XDR با تراشه‌ی اختصاصی است.

مانیتور اقتصادی ۲۷ اینچ مدل Studio Display اپل دارای تراشه‌ی A13 Bionic است و از ویژگی‌هایی همانند Center Stage، صدای سه‌بعدی و دستیار صوتی سیری منفعت گیری می‌کند.

در ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (دی و بهمن ۱۴۰۱)، گرمن تکرار کرد که اپل تا این مدت مشغول گسترش‌ی چند مانیتور نسل بعدی برای اراعه در ابتدای سال ۲۰۲۴ است. او او گفت که حداقل یکی از این مانیتورها می‌تواند به‌گفتن نمایشگر هوشمند خانگی در حالت کم‌مصرف عمل کند.

شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفت
ادامه مطلب

تا این مدت از ویژگی‌های دیگر مانیتور اپل Pro Display XDR اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می‌رود که مواردی شامل وب‌کم، اسپیکر و نرخ نوسازی بالاتر در نسخه‌ی تازه دیده بشود. مدل جاری دارای صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی با نور بعد‌عرصه‌ی LED، وضوح ۶K، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، یک پورت تاندربولت ۳ و سه پورت USB-C است.

قیمت مانیتور جاری Pro Display XDR اپل، از ۴٬۹۹۹ دلار در ایالات متحده اغاز می‌بشود، اما مدل Pro Stand نزدیک به هزار دلار گران‌تر است.

در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲)، گرمن و مینگ‌چی کوئو، تحلیل‌گر زنجیره‌ی فراهم اپل، انها گفتند که سازنده‌ی مک بوک در حال ساخت آی‌مک ۳۲ اینچی برای اراعه در اواخر ۲۰۲۴ یا در سال ۲۰۲۵ است. کوئو او گفت که صفحه‌نمایش iMac تازه دارای نور بعد‌عرصه‌ی mini-LED خواهد می بود.

این پاوربانک طراحی شفاف و ظرفیت ۲۴ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد
ادامه مطلب

ماه سپس، اپل قبول کرد که هیچ نقشه‌ای برای اراعه‌ی آی‌مک ۲۷ اینچی با تراشه‌ی اختصاصی ندارد و از مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱)، تشکیل آل این وان اپل ۲۷ اینچی مبتنی‌بر پردازنده اینتل متوقف شد.

برای مشتریانی که می‌خواهند دسکتاپی با نمایشگر بزرگ داشته باشند، اپل نظر کرده که مانیتور Studio Display را با مک استودیو یا مک مینی ترکیب کنند؛ یقیناً اپل به‌صراحت امکان اراعه‌ی آی‌مک ۳۲ اینچی در آینده را رد نکرده است.

آخرین مطالب
چطور کارها را سریع‌تر انجام دهیم اما باکیفیت؟
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها