آی‌مسیج در اندروید؛ نرم‌افزار Beeper Mini بازگشت و رایگان شد

آی‌مسیج در اندروید؛ نرم‌افزار Beeper Mini برگشت و رایگان شد


مبارزه‌ برای اضافه‌کردن آی‌مسیج به تلفنهای اندرویدی هم چنان ادامه دارد، آن هم در شرایطی که اپل مستقیما علیه نرم‌افزار تازه بیپر مینی (Beeper Mini) موضع گرفت و یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن را از دسترس خارج کرد.

بعد از توقف فعالیت بیپر مینی، اکنون این نرم‌افزار بار دیگر در دسترس قرار گرفته است و به کاربران امکان می‌دهد که مطلب‌های آی‌مسیج را ارسال و دریافت کنند. بیپر می‌گوید اعضای تیمش به‌صورت ۲۴ ساعته در تلاش بودند تا دسترسی به آی‌مسیج بار دیگر مقدور بشود.

بیپر بعد از کوششهای زیاد در نهایت توانست راهکار جدیدی اشکار کند؛ با این‌حال راهکار تازه به اندازه‌ی راهکار قبلی دلنشین نیست.

ازاین‌بعد بیپر مینی امکان ثبت شماره‌موبایل را ندارد و برای منفعت گیری از آن باید حتما در اپل آیدی داخل شوید (قبل از عمل اپل برای غیرفعال‌سازی بیپر مینی، نیازی به لاگین در اپل آیدی نبوده است).

تغییرات مدیریتی شیائومی؛ غول چینی آماده وجود همه‌جانبه در بازار ماشین است
ادامه مطلب

بیپر در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که کاربران بیپر مینی برای دسترسی به آی‌مسیج فقط می‌توانند از ایمیل منفعت گیری کنند. این شرکت در تلاش است مشکل ثبت‌نشدن شماره‌موبایل را نیز رفع کند.

بیپر مینی قرار می بود ماهانه ۲ دلار قیمت داشته باشد؛ اما تغییرات تازه علتشده است که بیپر تصمیم بگیرد این اپلیکیشن را موقتا رایگان کند. در بخشی از بیانیه می‌خوانیم: «به محض این‌که شرایط باثبات بشود، بار دیگر به فعال‌سازی سرویس اشتراکی فکر می کنیم.»

مدیران شرکت بیپر می‌گویند با وجود ادعاهای اپل، مطلب‌هایی که ازطریق بیپر مینی ارسال خواهد شد به‌صورت سرتاسری رمزنگاری شده‌اند. اپل زمان غیرفعال‌سازی بیپر مینی حرف های می بود که هدفش نگه داری امنیت کاربران گوشی آیفون است.



منبع

آخرین مطالب
این گوشی شیائومی سیستم ربط ماهواره‌ای خواهد داشت
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها