مشکل Beeper Mini حل شد؛ استفاده از iMessage در اندروید به‌صورت رایگان

مشکل Beeper Mini حل شد؛ منفعت گیری از iMessage در اندروید به‌صورت رایگان


مدتی بعد از معارفه اپلیکیشن Beeper Mini، اپل آن را مسدود کرد و این عمل صدای سناتور آمریکایی را درآورد. اکنون این اپلیکیشن مجدد در دسترس قرار گرفته است، اما نمی‌توان با شماره تلفن در آن ثبت‌نام کرد و باید حتماً با Apple ID داخل شوید. به‌علاوه، منفعت گیری از این برنامه رایگان است و فعلاً نیازی به خرید اشتراک نیست.

بر پایه بلاگ رسمی سایت Beeper، در به‌روزرسانی تازه اپ Beeper Mini کاربران مجدد می‌توانند از دستگاه اندرویدی خود با کاربران آیفون از طریق iMessage او مباحثه داشته باشند. نسخه تازه این اپلیکیشن، از کاربران می‌خواهد که با اپل آیدی داخل این برنامه شوند؛ درحالی‌که در نسخه قبلی نیازی به این کار نبوده است. همه مکالمات در iMessage نیز اکنون از طریق یک آدرس ایمیل به‌جای شماره تلفن ارسال و دریافت خواهد شد. یقیناً شرکت Beeper اظهار کرده که به‌جستوجو اصلاح این نوشته است.

جی تی ای ۶ قابلیت‌های دلنشین Red Dead Redemption 2 را به ارث می‌برد
ادامه مطلب

افزون‌براین، Beeper اظهار کرده که با دقت به اختلالات و مشکلات تازه، این شرکت فعلاً اپلیکیشن خود را به‌صورت رایگان اراعه می‌کند و منفعت گیری از آن نیازمند خرید اشتراک نیست. بااین‌حال، فروش اشتراک در آینده مجدد از سر گرفته خواهد شد.

برگشت Beeper Mini با مقداری تغییرات

مشکل Beeper Mini حل شد؛ منفعت گیری از iMessage در اندروید به‌صورت رایگان ۴

نسخه قبلی Beeper Mini نیازی به حساب کاربری اپل نداشت و شماره تلفن هر کاربر اندرویدی را بدون اجازه اپل در سرورهای iMessage ثبت می‌کرد. گسترش‌دهندگان این اپلیکیشن با مهندسی معکوس پروتکل‌های iMessage، نسخه قبل Beeper Mini را انتشار کردند که از نقص سرورهای اپل منفعت می‌برد.

ثبت شماره تلفن‌های اندروید در سرورهای iMessage به کاربران اندرویدی اجازه می‌داد تا مطلب‌هایی با حباب آبی را برای کاربران آیفون ارسال کنند؛ این اپلیکیشن از همه قابلیت‌های iMessage ازجمله حالت دریافت و خواندن مطلب، نشانگرهای تایپ، ری‌اکشن‌ها و موارد دیگر حمایتمی‌کرد.

تلفنهای سامسونگ به سرویس استریم بازی تجهیزمی‌شوند_آینده نوین
ادامه مطلب

اما اپل علاقه‌ای به ثبت شماره‌های غیرآیفون در سرورهای iMessage توسط یک برنامه شخص ثالث نداشت و این شرکت در روز جمعه دسترسی Beeper Mini را مسدود کرد. بااین‌وجود، اکنون مجدد منفعت گیری از این برنامه ممکن شده است.

تیم Beeper Mini در یک پست وبلاگی او گفت که این اپلیکیشن با بیشتر از ۱۰۰ هزار بار دانلود، سریع‌ترین رشد بین اپلیکیشن‌های اندرویدی پولی در تاریخ را داشته است. به‌نظر می‌رسد که این چنین رشدی نشان‌دهنده علاقه کاربران اندروید و آیفون برای ربط با یکدیگر در iMessage است.



منبع

آخرین مطالب
این تقویم هوشمند جانشین مدرن تقویم‌های چاپی است
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها