اندروید از ماشین های این شرکت حذف می‌شود!

اندروید از ماشین های این شرکت حذف می‌بشود!


جنرال موتورز خبرداد که تصمیم دارد اپل کارپلی و اندروید اتو را از خودروهای الکتریکی آینده‌ی خود حذف کند. در عوض این شرکت درحال گسترش‌ی سیستم اطلاعات‌ سرگرمی جدیدی به پشتیبانی گوگل است. انگارً این تصمیم چندان مورد استقبال کاربران گوشی آیفون قرار نگرفته است. جنرال موتورز در او مباحثه با موتورترند توضیحات بیشتری را در رابطه با این تصمیم اراعه کرده است.

به حرف های‌ی تیم بابیت، رئیس قسمت سیستم‌های اطلاعات سرگرمی جنرال موتورز، کارپلی و اندروید اتو می‌توانند مشکلاتی همانند زمان عکس العمل کند، مشکلات سازگاری و مشکلات اتصال به تلفنهای گوناگون داشته باشند که علتحواس‌پرتی رانندگان می‌بشود.

بابیت ادعا می‌‌کند که سیستم اطلاعات سرگرمی اختصاصی جنرال موتورز که به سرویس‌هایی همانند کارپلی متکی نیست تبدیل بهبود ایمنی و افت حواس‌پرتی در جاده‌ها می‌بشود. یقیناً جنرال موتورز هیچ اطلاعات یا آزمایشی برای اثبات ادعای خود اراعه نکرده است.

گوگل در پی مختومه‌کردن پرونده بزرگ دولت آمریکا است_آینده نوین
ادامه مطلب

بابیت به داده‌های جی‌دی پاور اشاره کرد که مشخص می کند مشکلات مربوط به کارپلی و اندروید اتو، شکایت‌های رایج مالکان ماشین می باشند و مشتریان زیاد تر سازنده‌ی ماشین را تقصیر کار می‌دانند نه اپل یا گوگل.

سرویسی که جنرال موتورز تصمیم دارد به جای کارپلی از آن منفعت گیری کند، از اپلیکیشن‌های یکپارچه‌ی گوگل از جمله گوگل مپس و دستیار گوگل برای دستورهای صوتی منفعت خواهد برد.

حذف کارپلی، کنترل بیشتری روی اطلاعات رانندگان در اختیار جنرال موتورز قرار خواهد داد و به این شرکت اجازه خواهد داد تا خدمات اشتراکی و اپلیکیشن‌هایی را اراعه دهد که امکان خرید غذا و سوخت را فراهم می‌کنند.

سرویس اپل کار‌پلی در خودروهای الکتریکی تحت برندهای بیوک، کادیلاک، شورولت و GMC حذف خواهد شد. خودروهای با موتور احتراقی جنرال موتورز به حمایتاز کارپلی ادامه خواهند داد تا این که در سال ۲۰۳۵ با خودروهای تماماً الکتریکی از رده خارج شوند.

عکس العمل ایلان ماسک به هیاهوی اپل ویژن پرو: شگفت‌زده نشدم
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها