نرم‌افزار Beeper، آی‌مسیج اندروید، بار دیگر از دسترس خارج شد

نرم‌افزار Beeper، آی‌مسیج اندروید، بار دیگر از دسترس خارج شد


اپلیکیشن Beeper Mini که امکان ارسال و دریافت مطلب ازطریق iMessage اپل را در اختیار کاربران اندروید قرار داده است، بعد‌از قطعی‌های تازه، روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری بار دیگر اغاز به‌کار کرد. یقیناً برنامه‌ی مذکور این‌بار بدون حمایتاز شماره تلفن به‌کار او در ادامه گفت.

به‌نظر می‌رسد راهکار تازه گسترش‌دهندگان ‌Bepper Mini بعد‌از چند روز بار دیگر از کار افتاده است و این اتفاق دقیقاً با انتظارات اپل مطابقت دارد.

Beeper عصر چهارشنبه خبرداد درحال بازدید گزارش‌هایی است که برخی کاربرانش درمورد عدم دریافت مطلب‌‌های ‌iMessage ازطریق Beeper Mini و Beeper Cloud نقل کرده بودند.

Beeper می‌گوید تعداد محدودی از کاربران این پلتفرم امروز عصر با مشکل دریافت مطلب روبه رو خواهند شد. به‌طور خاص اشاره شده که اپل از تحویل مطلب‌های ارسالی iMessage به نزدیک به ۵ درصد کاربران Beeper Mini جلوگیری می‌کند.

اگر بتوانید چاهی به قطر زمین حفر کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟
ادامه مطلب

کاربران Beeper Mini با حذف و نصب برنامه می‌توانند مشکل عدم دریافت مطلب را موقتاً از بین بردن کنند. یقیناً گسترش‌دهندگان این اپلیکیشن اظهار کردند به‌زودی راهکار جدیدی برای حل مشکلات اراعه خواهند داد.

Beeper قبلاً از کاربرانش خواست کرده می بود برنامه‌ی Beeper Mini را به‌صورت دستی ازطریق وب‌سایت این شرکت دریافت کنند و اکنون به‌روزرسانی تازه در فروشگاه گوگل پلی نیز دردسترس قرار دارد.

Beeper Mini فقط ازطریق اراعه‌ی Apple ID و پرداخت ماهانه ۲ دلار قابل منفعت گیری می بود و سپس رایگان شد و اکنون نیز بار دیگر از دسترس خارج شده است. نظر می‌کنیم درصورت نیاز مقاله‌ی ساخت اپل آیدی را مطالعه کنید.

اپل اغاز هفته خبرداد به‌روزرسانی‌هایی برای محافظت از کاربرانش اراعه خواهد داد و به این علت مشکلات بین Beeper و سازنده‌ی گوشی آیفون هم چنان ادامه دارد.

پردازنده M3 Pro هسته‌ اصلی کمتر و پهنای باند محدودتر از M2 Pro دارد
ادامه مطلب





منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها