خاموش شدن جاروبرقی حین کار : بررسی تمامی عوامل

خاموش شدن جاروبرقی میانه کار : بازدید همه عوامل


تنظیمات نادرست دستگاه

اگر جاروبرقی شما دارای تنظیمات تایمر است، به محض خاموش شدن دستگاه باید بازدید کنید که اشتباهی در آن رخ نداده باشد. نادرست در تنظیمات تایمر علتمی‌بشود جاروبرقی به‌طور ناگهانی خاموش بشود و به‌راحتی می‌توان این مشکل را با تنظیم مجدد حل کرد.

خراب شدن دکمه خاموش و روشن

با گذشت زمان و طویل شدن عمر جاروبرقی یا داخل شدن ضربه‌های سنگین به بدنه آن، امکان پذیر دکمه‌های خاموش و روشن صدمه ببینند. لذا اگر جاروبرقی در میانه کار خاموش می‌بشود، بازدید کنید که آیا دکمه ها سالم می باشند یا خیر.

علاوه‌بر موارد فوق، بازدید کنید که آیا پریز برق سالم است؟ یا کابل برق جاروبرقی اتصالی ندارد؟ این چنین چک کنید که برق ساختمان نوسان نداشته باشد و دیگر قطعات داخلی جاروبرقی سالم می باشند.

نارسایی تخمدان؛ هرآنچه باید بدانید_آینده نوین
ادامه مطلب

علت خاموش شدن جاروبرقی ال جی

علت خاموش شدن جاروبرقی ال جی ناگهانی و در‌ میانه کار می‌تواند قطع شدن برق ساختمان، مشکل در کابل و سیم جمع کن، خرابی برد و دکمه های روشن خاموش و این چنین پر بودن کیسه آن باشد. در شرایطی که قطعاتی همانند برد دستگاه خراب باشد، بهترین کار تماس با تیم‌های تعمیر جاروبرقی ال جی است.

مسئله: مواردی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم شامل جاروبرقی ال جی نیز خواهد شد.

علت خاموش شدن جاروبرقی سامسونگ

همانند دیگر برندها، علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ می‌تواند هر یک از موارد زیر باشد:

    • قطع شدن برق ساختمان
    • خرابی سیم جمع کن
    • اتصالی داشتن کابل برق
    • پر بودن کیسه جاروبرقی
    • مسدود بودن فیلتر
    • مسدود بودن لوله‌های جاروبرقی
    • روشن بودن بیشتر از اندازه آن
    • خرابی برد
شعار «خودت سرچ کن» می‌تواند افراد را به سمت اخبار جعلی هدایت کند
ادامه مطلب

اگر با بازدید موارد بالا مشکل رفع نشد، کافی است با تعمیرکاران مجاز و ماهر سامسونگ تماس بگیرید تا تعمیر جاروبرقی را با قطعات مهم در محل انجام بدهند.

علت خاموش شدن جاروبرقی پارس خزر

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی پارس خزر طبق معمولً اشکار نیست و باید به‌طور دقیق مورد برسی قرار بگیرد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم موارد بسیاری وجود دارند که امکان پذیر برای هر برندی دردسرساز باشند و جاروبرقی پارس خزر از این قاعده مستثنی نیست. اگر بعد از بین بردن شدن این مشکلات، هم چنان دستگاهتان به‌طور ناگهانی خاموش می‌بشود، به گمان زیادً مشکل از اتصالات و سیم‌های داخلی جاروبرقی خواهد می بود.

برای بازدید جارو برقی پارس خزر Turbo 2500N به قسمت محصولات زومیت مراجعه کنید.

آخرین مطالب
شکل سر سگ‌ها می‌تواند بر مقدار خواب آنها اثرگذار باشد
ادامه مطلب

در این مقاله از زومیت تصمیم داشتیم عواملی را که به خاموش شدن جاروبرقی در میانه کار منجر خواهد شد، مورد بازدید قرار دهیم. در کل عواملی نظیر قطع شدن برق ساختمان، خرابی سیم جمع کن، اتصالی داشتن کابل برق، پر بودن کیسه جاروبرقی، مسدود بودن فیلتر، مسدود بودن لوله‌های جاروبرقی، روشن بودن بیشتر از اندازه دستگاه و خرابی برد علتخاموش شدن ناگهانی جاروبرقی در میانه کار خواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها