گوشی اوپو فایند X7 با طراحی عجیب دوربین‌ها به‌نمایش گذاشته شد

گوشی اوپو فایند X7 با طراحی شگفت دوربین‌ها به‌نمایش گذاشته شد


بر پایه گزارش‌های قبلی، اوپو فایند X7 به دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT808 و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B تجهیزخواهد می بود.

رندر آشکار‌شده مشخص می کند که طراحی هر دو گوشی فایند X7 و فایند X7 پرو نزدیک به‌هم است و اوپو طراحی منسجمی را در این سری نگه داری کرده است. در پنل جلویی گوشی می‌توانیم صفحه‌نمایش خمیده با پانچ هول را ببینیم.

انتظار می‌رود که فایند X7 از پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ منفعت گیری کند. این پردازنده بر پایه فرایند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده و شامل یک هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۲۵ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex -A720 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز است.

این چنین، حرف های می‌بشود تازه ترین گوشی اوپو به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت فضای‌ ذخیره‌سازی UFS 4 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات تجهیزخواهد می بود.

گزارش مالی گوگل؛ رشد ۱۱ درصدی درآمد و ۱۹ میلیارد دلار سود خالص
ادامه مطلب

اوپو تا این مدت تاریخ اراعه‌ و قیمت گوشی سری فایند X7 را اظهار نکرده است؛ اما باتوجه‌به اطلاعات و شایعه ها قبلی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه به‌زودی رسماً معارفه بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها