بهترین مانیتور های بازار از ۶ میلیون تا ۶۰ میلیون [آذر ۱۴۰۲]

بهترین مانیتور های بازار از ۶ میلیون تا ۶۰ میلیون [آذر ۱۴۰۲]


اگر به تصمیم خرید مانیتور سری به بازار بزنید با انبوهی از مدل‌ها و برندهای گوناگون روبه رو خواهید شد. انتخاب از بین این مدل‌ها کار ساده‌ای نیست، برای همین در راهنمای خرید اینده با دسته‌بندی مانیتورها در رنج قیمتی گوناگون، بهترین‌های هر دسته را در ابعاد متفاوت برایتان معارفه کرده‌ایم. با بازدید قیمت مانیتور روز در زومیت می‌توانید بهترین و بصرفه‌ترین خرید را از فروشگاه مورد تأییدتان داشته باشید.

نکات خرید مانیتور

برای خرید مانیتور نکات متغیری را باید با دقت به نیازهایتان مورد نظر قرار دهید. در مقاله نکات خرید و راهنمای خرید مانیتور به همه جزئیات مهم در خرید مانیتور اشاره کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهتر حتماً این مقاله را مطالعه کنید. در اینجا فقطً برای یادآوری به چند مسئله مهم و اساسی اشاره می‌کنیم.

ابعاد مانیتور:‌ ابعاد مانیتور اهمیت تعداد بسیاری دارند و یکی از اولین فاکتورها در انتخاب صحیح می باشند. با دقت به کاربردی که برای خرید مانیتور در نظر دارید، فضایی که در اختیار دارید همانند ابعاد میزتان و فاصله تا مانیتور باید سایز مانیتور را تعیین کنید.

محبوب ترین ارزهای دیجیتال لیست شده در بیت 24
ادامه مطلب

رزولوشن مانیتور: رزولوشن یا وضوح عکس مانیتور اهمیت اختصاصی‌ای دارد. برای مثال وضوح یک مانیتور ۴۳ اینچ نمی‌تواند با یک مانیتور ۲۳ اینچ یکسان باشد. وضوح Full HD برای مانیتورهای زیر ۲۵ اینچ کفایت می‌کند، اما از مانیتورهایی با صفحه‌نمایش ۳۲ اینچ به بالا (حتی در مواردی ۲۷ اینچ به بالا) انتظار می‌رود کیفیت ۴K داشته باشند. کیفیت و وضوح عکس با دقت به ابعاد مانیتور اهمیت اشکار می‌کند.

نوع پنل: از بین سه نوع پنل TN و VA و IPS، پنل TN قدیمی‌ترین آن‌ها است که در سال ۲۰۲۳ قیمت خرید ندارد. از بین دو پنل باقی‌مانده پنل‌های IPS قیمت خرید بالاتری دارند اما گیمرها و افرادی‌ که به زمان پاسخگویی پایین نیاز دارند باید سراغ پنل‌های VA بروند. ازآنجاکه در مقاله راهنمای خرید مانیتورهای گیمینگ به بهترین مانیتور گیمینگ بازار ایران با پنل VA اشاره شده است، در این مقاله زیاد تر به معارفه بهترین مانیتورها با پنل IPS پرداخته‌ایم که برای اکثریت کاربران ارزنده می باشند. برای اطلاعات زیاد تر در رابطه پنل‌ها به مقاله انواع پنل مانیتور سر بزنید.

یکی از ویجت‌های پرکاربرد اندروید تحول می‌کند
ادامه مطلب

به یاد داشته باشید ابعاد و وضوح مانیتور تنها دو فاکتور مهم و پایه‌ برای خرید مانیتور می باشند، در مرحله های بعدی با دقت به کاربری باید مواردی همانند نرخ نوسازی که در مقاله بهترین مانیتور ۱۴۴ هرتز قدرترین مانیتورها از نظر نرخ نوسازی را معارفه کردیم، زمان پاسخگویی، مقدار روشنایی‌، نسبت کنتراست، عمق رنگ، دقت رنگ، رابط‌های اتصال مانیتور و ویژگی‌ها اضافی همانند وجود اسپیکر و همه ویژگی‌های مربوط به مراقبت از چشم و افرایش کیفیت عکس را درنظر داشته باشید.

بهترین مانیتور های بازار ۲۰۲۳

در ادامه بهترین مانیتور های بازار ۲۰۲۳ در بازه‌های قیمتی گوناگون و ابعاد متفاوت را معارفه کرده‌ایم تا هرکسی بتواند مطابق با نیازها و بودجه خود بهترین مانیتور بازار را خریداری کند.

بهترین مانیتور تا ۶ میلیون

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو GW2283



منبع

اندروید از ماشین های این شرکت حذف می‌بشود!
ادامه مطلب
آخرین مطالب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها