جی تی ای ۶ برای تبدیل‌شدن به بازی سال با ونوم رقابت می‌کند!

جی تی ای ۶ برای تبدیل‌شدن به بازی سال با ونوم رقابت می‌کند!


به‌نظر می‌‌رسد که شرکت Insomniac Games در حال همکاری با مارول است و تعداد بسیاری از عناوین بعدی این استودیو بر پایه کتاب‌های کمیک ساخته خواهند شد.

بر پایه اسنادی که بعد از دعوا‌ی باج‌افزاری تازه به اینترنت درز کرد، بازی بعدی این گسترش‌دهنده Marvel’s Venom خواهد می بود که در پاییز ۲۰۲۵ انتشار خواهد شد و ازنظر وسعت جهان بازی، همانند به بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز خواهد می بود.

بازی ونوم به گمان زیادً سه شخصیت قابل بازی دارد و داستانش در انتها به مرد عنکبوتی ۳ منتهی می‌بشود. ادعا شده است بازی Wolverine در پاییز ۲۰۲۶، مرد عنکبوتی ۳ در پاییز ۲۰۲۸ و X-Men در سال ۲۰۳۰ انتشار خواهند شد. بازی‌های فرد دیگر برای سال‌های ۲۰۲۹، ۲۰۳۱ و ۲۰۳۲ در صف انتشار کردن قرار دارند که تا این مدت نامشان آشکار نشده است.

درآمد ۱۴۰ میلیون دلاری در یک ثانیه؛ گوشی قوی نوبیا طوفان به پا کرد
ادامه مطلب

باتوجه‌به پیروزی بازی مرد عنکبوتی، شگفت نیست که بازی‌های تازه Insomniac را با تمرکز روی بازی‌های دارای مجوز از استودیویی‌هایی همانند مارول ببینیم.

مرد عنکبوتی ۲ تکامل فرمولی است که برای اولین‌بار با بازی سال ۲۰۱۸ معارفه شد. دنباله‌ی این بازی به گمان زیادً با داستانی زیاد خوب، گیم‌پلی به مراتب بهبودیافته، نمود‌های بصری و کارکرد عالی و قابلیت‌های رضایت‌قسمت، اکثر طرفداران نسخه‌ی مهم را به خود جلب خواهد کرد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها