پوستر فروش یک میلیون دستگاه ردمی K70 در ۱۴ روز

آمار انفجاری شیائومی؛ فروش ردمی K70 در دو هفته به یک میلیون دستگاه رسید


ردمی اخیراً دستاوردی شگفت انگیز برای سری ردمی K70 به‌دست آورده است. پوستر زیر که برند چینی در ویبو به‌اشتراک گذاشته مشخص می کند در ۱۴ روز اول اراعه بیش‌از یک میلیون واحد از گوشی مذکور به‌فروش رسیده است.

سری ردمی K70 در ۸ آذر ۱۴۰۲ برای بازار چین معارفه شدند و فروش این محصولات از اول دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۲) اغاز شد. فقط چند دقیقه بعد‌از اغاز فروش گوشی شیائومی، بیش‌از ۶۰۰ هزار دستگاه از آن فروخته شد که درمقایسه‌با آمار فروش سری ردمی K60 دوبرابر زیاد تر می بود. اکنون بر پایه اظهار ردمی، دستیابی به فروش بالای یک میلیون در ۱۴ روز، معیار جدیدی برای سری K این برند تشکیل می‌کند.

سری ردمی K70 در سه مدل استاندارد، ردمی K70 پرو و ردمی K70E اراعه خواهد شد. این سه دستگاه به‌ترتیب از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا منفعت می‌برند. از دیگر ویژگی‌های دلنشین تلفنهای ردمی می‌توان به نمایشگر OLED با وضوح ۲K، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژر سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد. دستگاه‌های مورد اشاره ازجمله اولین محصولات ردمی می باشند که با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اراعه خواهد شد.

سندرم شخص سفت؛ همه‌چیز درمورد بیماری سلین دیون
ادامه مطلب

مدل اختصاصی‌ی ردمی K70 پرو به نام Automobili Lamborghini Squadra Corse فردا در چین اراعه خواهد شد و یقیناً قیمت گوشی مذکور تا این مدت اشکار نیست.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها