بندهای فعلی اپل واچ با مدل ۲۰۲۴ سازگار نخواهند بود

بندهای جاری اپل واچ با مدل ۲۰۲۴ سازگار نخواهند می بود


مطابق حرف های‌ی افشاگری خوش‌سابقه در پلتفرم ایکس، مدل‌های نسل بعدی اپل واچ یک رابط بند کاملاً بازطراحی‌شده خواهند داشت که آن‌ها را با همه بندهای جاری ناسازگار می‌کند.

در ماه آگوست (مرداد و شهریور)، مارک گرمن از بلومبرگ حرف های می بود که اپل واچ X امکان پذیر روشی متفاوت برای اتصال بندها به دستگاه داشته باشد.

افراد حاضر در گسترش‌ی مدل‌های تازه اپل واچ به گرمن حرف های بودند که سیستم بند جاری، فضای بسیاری را اشغال می‌کند که می‌توان از آن برای باتری‌های بزرگ‌تر یا دیگر اجزای داخلی منفعت گیری کرد.

بدین‌ترتیب، انگارً اپل در حال بازدید سیستم اتصال آهن‌ربایی است؛ اما در‌حال‌حاضر، اشکار نیست که آیا این روش خاص در اپل واچ X پیاده‌ می‌بشود یا اپل روش فرد دیگر را انتخاب خواهد کرد.

مکانیسم اتصال بندها به بدنه‌ی اپل واچ از زمان معارفه دستگاه در سال ۲۰۱۴ ثابت بوده است. اپل واچ شکافی در امتداد لبه‌های بالا و پایین دارد که به بند اجازه می‌دهد به داخل سر بخورد و ازطریق فنری کوچک در جای خود محکم بشود. هنگامی‌که دکمه‌ای درکنار شکاف در تکه زیرین دستگاه سختی داده می‌بشود، بند آزاد می‌بشود و به‌راحتی می‌توان آن را خارج کرد.

تلویزیون 4K تازه شیائومی با قیمت دلنشین اراعه شد_آینده نوین
ادامه مطلب

این سیستم در همه نسل‌های اپل واچ تا‌به‌امروز یکسان باقی‌ مانده است و به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند بند را بدون دقت به نسلشان معاوضه کنند یا مجموعه‌ای از بندها داشته باشند؛ یقیناً اگر بدنه ابعاد یکسان داشته باشد. با‌دقت‌به ناسازگاری بندهای تازه، این امکان دیگر وجود نخواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط

تحول اتصال بند بخشی از طراحی مجدد و گسترده‌تر اپل واچ در سال آینده است. حرف های ‌شده است که سال سپس ناظر منفعت گیری از بدنه‌‌ی نازک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر خواهیم می بود. این چنین مطابق شایعه‌‌ها، اپل واچ آینده ویژگی‌های نظارت بر سختی‌خون و تشخیص آپنه خواب (وقفه‌ی تنفسی در خواب) را اراعه می‌دهد. ویژگی‌ها و قیمت اپل واچ ‌X به‌طور رسمی اظهار نشده است.

افشاگری که درمورد‌ی تحول مکانیزم بند سخن حرف های، اولین کسی می بود که او گفت اپل بند چرمی Modern Buckle خود را با نسخه‌ی FineWoven جانشین می‌کند و درنهایت، همین اتفاق رنگ حقیقت به خود گرفت. او اولین تصاویر بندهای اپل واچ FineWoven را نیز قبل از رونمایی رسمی اراعه کرده می بود.

مانیتور ۱۰۰ هرتز 1080p تازه ال جی ارزان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید_آینده نوین
ادامه مطلب
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها