تاریخ عرضه ویژن پرو لو رفت؛ زمستان پرحرارت در انتظار کاربران اپل

تاریخ اراعه ویژن پرو لو رفت؛ زمستان پرحرارت در انتظار کاربران اپل


اپل ماه ژوئن خبرداد هدست حقیقت ترکیبی ویژن پرو را اغاز سال ۲۰۲۴ اراعه خواهد کرد. مارک گرمن از بلومبرگ می‌گوید همه‌چیز برای اغاز فروش این محصول در فوریه آماده است و نباید چشم به راه اتفاقات فرد دیگر برای اولین نسل هدست حقیقت مجازی اپل باشیم.

باتوجه به قیمت هدست حقیقت مجازی ویژن پرو که ۳۵۰۰ دلار تعیین شده است، انتظار داریم این محصول به‌طور محدود اراعه بشود. یقیناً اپل برای اغاز فروش دستگاه مذکور باید کارکنانش را آموزش دهد، قطعات جانبی و تعویضی را دراختیار مراکز خدماتش قرار دهد و فروشگاه‌هایش را برای اراعه‌ی آن آماده کند.

ویژن پرو از سیستم‌عامل تازه و اختصاصی visionOS منفعت خواهد برد و ازنظر گرمن اواخر سال آینده ناظر انتشار کردن به‌روزرسانی آن درکنار آپدیت‌های معمول مک و گوشی آیفون خواهیم می بود. مسئله‌ی دیگر این که iOS 17.2 به دارندگان آیفون ۱۵ پرو اجازه می‌دهد ویدیوهای سه‌بعدی با وضوح ۱۰۸۰p و شدت ۳۰ فریم برثانیه ثبت کنند که برای پخش در ویژن پرو کاملاً مناسب است.

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود
ادامه مطلب

گسترش‌دهندگان نیز خود را برای راه‌اندازی ویژن پرو آماده می‌کنند و اپل با ارسال یادداشتی به آن‌ها اظهار کرده آماده شوند. این یعنی گسترش‌دهنگان به گمان زیادً به نرم‌افزارهای خاص برای منفعت گیری در محیط‌های حقیقت مجازی و حقیقت ترکیبی دسترسی خواهند یافت.

مطابق گزارش‌های تازه، تشکیل ویژن پرو چند هفته است که با شدت کامل در چین اغاز شده و برنامه‌هایی برای اغاز فروش این محصول تا آخر ژانویه تدارک دیده شده است.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها