این لپ تاپ ۱۶ میلیونی پردازنده اینتل، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ و بدنه آلومینیومی دارد

این لپ تاپ ۱۶ میلیونی پردازنده اینتل، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ و بدنه آلومینیومی دارد


از نظر کارکرد، Y2 Plus با پردازنده اینتل Core i3-1115G4 (۲ هسته‌ای و ۴ رشته‌ای) یا Core i5 1155 G7 (۴ هسته‌ای و ۸ رشته‌ای) همراه است. این لپ‌تاپ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت SSD و ویندوز ۱۱ اراعه می‌بشود که آن را در رده‌ی لپ‌ تاپ اقتصادی قرار می‌دهد.

انرژی دستگاه را باتری ۵۰ وات‌ساعتی با توان شارژ ۶۵ وات فراهم می‌کند. اینفینیکس مدعی است که این لپ‌تاپ تنها در ۶۰ دقیقه تا ۷۵ درصد شارژ می‌بشود و به طور بالقوه در طول یک روز، کاربر را بی‌نیاز از شارژ مجدد آن می‌کند.

Y2 Plus به کیبوردی با نور بعد‌عرصه و عمق ۱٫۵ میلی‌متری تجهیزاست و این چنین یک تاچ‌پد شیشه‌ای AG بزرگ با اندازه‌ی ۶٫۳۶ اینچی دارد.

لپ‌تاپ تازه اینفینیکس این چنین گزینه‌های اتصال بسیاری در اختیار کاربر گذاشته تا بتواند همه نیازها را پوشش دهد. این لپ‌تاپ دارای دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI، یک کارت خوان SD و یک جک هدفون است.

۹ نشانه دوست سمی و روش برخورد با او_آینده نوین
ادامه مطلب

قیمت لپ‌ تاپ Infinix Y2 Plus از ۲۷٬۴۹۰ روپیه (۳۳۰ دلار) برای نسخه‌ی Core i3 8GB/512GB اغاز می‌بشود و در نسخه‌ی Core i5 16GB/512GB به ۳۴٬۹۹۰ روپیه (۴۲۰ دلار) می‌رسد. این محصول در رنگ های آبی، نقره‌ای و خاکستری اراعه می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها