راهکار باورنکردنی بیپر: برای فعال‌سازی آی‌مسیج اندروید، آیفون بخرید

راهکار باورنکردنی بیپر: برای فعال‌سازی آی‌مسیج اندروید، آیفون بخرید


وب‌سایت مک‌رومرز می‌گوید گسترش‌دهندگان بیپر مینی (همان نرم‌افزاری که آی‌مسیج گوشی آیفون را به تلفنهای اندرویدی می‌آورد) برای مقابله‌با محدودیت‌های اپل از آیفون‌های جیل‌بریک‌شده پشتیبانی می‌گیرند.

بیپر مینی مکالمات متنی کاربران آی‌مسیج را شناسایی و به حباب آبی‌رنگ تبدیل می‌کند (در تلفنهای اپل، مطلب‌های آی‌مسیج حباب آبی دارند و مطلب‌های معمولی با حباب سبز اشکار خواهد شد).

به‌لطف بیپر مینی، کاربران اندروید می‌توانند به قابلیت‌هایی نظیر عکس العمل به مطلب‌ها، ارسال فایل‌های چندرسانه‌ای و چت‌های گروهی آی‌مسیج دسترسی داشته باشند، آن هم بدون این‌که کاربر آیفون فهمید بشود طرف مقابلش گوشی اندرویدی دارد.

بیپر مینی زمان راه‌اندازی اولیه، ثبت سیم‌کارت تلفنهای اندرویدی را در سرورهای اپل مقدور می‌کرد؛ با این‌حال اپل سریعا دست‌به‌کار شد و راهکار بیپر مینی را مسدود کرد. اکنون بیپر مینی فقط با آدرس ایمیل کار می‌کند و برای منفعت گیری از آن باید حتما در اپل آیدی لاگین کنید.

سامسونگ با Auto Blocker در One UI 6 امنیت گوشی‌های خود را ارتقا می‌دهد
ادامه مطلب

با افزایش سخت‌گیری اپل، گسترش‌دهندگان بیپر مینی روش جدیدی اراعه کردند که نیازمند منفعت گیری از مک بوک و دیگر کامپیوترهای اپل است. در این روش باید نرم‌افزار Beeper Cloud روی مک نصب بشود تا امکان ساخت شناسه‌های هویت‌سنجی تحت گفتن Registration Data وجود داشته باشد. بازدید‌ها مشخص می کند که این سرویس هم چنان کارکرد غیرقابل‌اتکا دارد.

بیپر در تازه ترین راهکار برای دورزدن محدودیت‌های اپل، از کاربرانش خواست خواهد کرد که به‌منظور فعال‌سازی آی‌مسیج در اندروید، سراغ خرید گوشی آیفون قدیمی بروند.

بعد از تهیه‌ی آیفون، امکان نصب یک ابزار رایگان روی آن فراهم می‌بشود تا شناسه‌ی فعال‌سازی آی‌مسیج را بسازد و منفعت گیری از بیپر در گوشی اندروید مقدور بشود.

مقاله‌های مرتبط

نوشته مهم این است که آیفون قدیمی موردبحث باید حتما جیل‌بریک بشود. به‌علاوه آیفون باید مدام روشن و به وای‌فای متصل باشد تا خواست تشکیل مجدد شناسه، به‌طور مرتب ثبت بشود.

هوش مصنوعی افترا‌گفتن را یاد گرفت؛ آن هم با محوریت سفر انسان به ماه!
ادامه مطلب
آخرین مطالب

اگر کاربران توانایی تهیه‌ی آیفون جیل‌بریک‌شده را نداشته باشند، بیپر این چنین دستگاهی را در ازای هزینه‌ی اندک ماهانه به آن‌ها قرض می‌دهد. مک‌رومرز می‌گوید سرویس تازه در سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود، یقیناً فقط به شرطی که تقاضای کافی برای آن وجود داشته باشد.

انگار سرویس تازه بیپر برای لحظاتی مختصر روی وب‌سایت رسمی این شرکت قرار گرفته و سپس حذف شده است؛ اما مک‌رومرز توانست جزئیات آن را ثبت کند.

مقامات چین با هک ایردراپ آیفون، هویت کاربران را شناسایی کردند
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها