اینستاگرام را فراموش کنید؛ این شبکه اجتماعی مخصوص شما است! + دانلود

اینستاگرام را فراموش کنید؛ این شبکه اجتماعی مخصوص شما است! + دانلود


اندوخته‌گذاری‌های گوناگون در اپلیکیشن Xiaohongshu، این کپی چینی اینستاگرام را با سوددهی هنگفتی مواجه خواهد کرد؛ موضوعی که در اغاز سال ۲۰۲۳، هیچ دورنمای مثبتی برای آن وجود نداشت و پیش‌بینی می‌شد که سوددهی این اپلیکیشن چینی، کمتر از ۵۰ میلیون دلار باشد.

اکنون شواهد نشان خواهند داد که به گمان زیادً کپی چینی اینستاگرام، رکورد درآمد خالص نیم میلیارد دلاری را توانایی خواهد کرد.

به نقل از بلومبرگ، علت مهم پیروزی شیاهانگشو، فقط اراعه‌ی یک برنامه‌ی شبیه اینستاگرام نبوده است و صاحبان این اپلیکیشن، راهی برای تبدیل ترافیک عظیم ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه به یک تجارت آنلاین اشکار کردند؛ رؤیایی که همتایان غربی این اپلیکیشن همانند متا و پینترست، نتوانستند آن را به حقیقت تبدیل کنند.

مقاله‌های مرتبط

کاربران در اپلیکیشن Xiaohongshu، هم محتوای تصویری تماشا می‌کنند و هم می‌توانند تنها با چند کلیک، محصولات دلخواه خود را از این برنامه بخرند؛ قابلیتی که برای ترغیب اندوخته‌گذاران بزرگی همانند علی‌بابا، تنسنت، تماسک و جی‌جی‌وی کپیتال کافی می بود و توانست جذب اندوخته‌ی ۵۰۰ میلیون‌ دلاری را برای این شرکت رقم بزند.

مشاهده تماس های دایورت شده در اندروید_آینده نوین
ادامه مطلب

استارتاپ Xiaohongshu که در شانگهای چین مستقر است، به لطف ارتش بزرگی از اینفلوئنسرهای خود تصمیم دارد کاربران بیشتری را به منفعت گیری از این شبکه‌ی اجتماعی و خریدوفروش محصولات در آن ترغیب کند؛ موضوعی که با دقت‌ به اظهار تعطیلی بخشی از فروشگاه Xiaohongshu در سپتامبر (شهریور و مهر) امسال، اهمیت بیشتری اشکار می‌کند.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها