شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا لغو شد، اراعه شاهین اتوماتیک و ساینا S در وقتی دیگر!


روز قبل سایپا از بخشنامه فروش تازه خود برای شاهین اتوماتیک و ساینا S خبر داد. این دو ماشین در جریان سامانه یکپارچه به مشتریان اراعه شده بودند و اکنون نوبت اظهار شرایط فروش آن‌ها می بود. بااین‌حال، در روز یکشنبه این بخشنامه لغو شد. تا این مدت علت راحتی برای لغو شرایط فروش سایپا اظهار نشده است. اطلاعیه رسمی سایپا در این مورد به شرح زیر است:

احتراماً پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۲۰۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ درخصوص ثبت نام تازه سامانه یکپارچه اراعه خودروهای داخلی (شاهین اتوماتیک و ساینا S) , ضمن عذرخواهی از متقاضیان محترم به خبر می‌رساند جهت هماهنگی برقراری ربط سیستمی و در راستای سهولت ثبت نام متقاضیان محترم, زمان ثبت نام متعاقباً خبر رسانی خواهد شد.

این چنین بخوانید: شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S برای دی‌ماه ۱۴۰۲ اظهار شد + جدول

۹ ویژگی کارآفرینانه برای پیشرفت شغلی_آینده نوین
ادامه مطلب

دلایل احتمالی لغو شرایط فروش سایپا

برخی کاربران مقصد سایپا از لغو بخشنامه فروش را بازارگرمی برای محصولاتش گفتن می‌کنند. این شرکت در کاری شگفت سایپا ۱۵۱ یا همان وانت پراید را با شرایط پیش فروش و تحویل در سال آینده به متقاضیان اراعه کرده است. این اتفاق درحالی رقم خورد که سایپا ۱۵۱ به‌طور دائم توسط این خودروساز با شرایط فروش سریع اراعه می‌شد. با دقت به اعلامیه شورای رقابت برای برگزاری جلسه در پنجم دی‌ماه، به نظر می‌رسد سایپا تصمیم دارد تا برای اظهار قیمت‌های تازه صبر کند.

شرایط فروش سایپا لغو شد، اراعه شاهین اتوماتیک و ساینا S در وقتی دیگر! ۴

از نظر دیگر دو ماشین اراعه‌شده در این شرایط فروش یعنی شاهین اتوماتیک و ساینا S، شرایط مساعد در بازار ندارند. شاهین اتوماتیک موفق نشد عدم پیروزی شاهین دنده‌ای را در بازار جبران کند و به سرنوشتی بدتر از همتای دنده‌ای خود دچار شد. قیمت این ماشین تنها در طول یکماه از نزدیک به ۷۵۰ میلیون تومان به کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان سقوط کرد که نشانه نبوده است مشتری برای این ماشین است. ساینا S نیز با اختلاف قیمت ۳۰ میلیون تومانی در بازار به فروش می‌رسد. علاوه‌براین، وجود زیاد مدل‌های کوییک در بازار، راه را برای افزایش قیمت و رشد تقاضای این ماشین مسدود کرده است.

آمازون همزمان‌با برگزاری CES 2024 از تعدیل نیرو خبر داد
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها