گرمای آیفون ۱۵ پرو مکس کابل شارژ را ذوب کرد

آتش‌بازی اپل در بازار چین؛ آیفون ۱۵ پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی شد


برگشت هواوی موردتوجه تعداد بسیاری از تلفنسازان رقیب قرار گرفته است. گوشی پرچمدار سری میت ۶۰ و پردازنده‌ی کرین ۹۰۰۰S هواوی، طوفانی را در بازار چین تشکیل کردند و محبوبیت بسیاری به دست آوردند؛ تا جایی که این شرکت، موفق شد رشد ۹۰ درصدی را در ماه اکتبر (مهر و آبان) ثبت کند.

با این حال، احیای هواوی امکان پذیر مطابق انتظارات، سریع نباشد؛ چون مطابق آخرین داده‌ها، اپل سه مدل آیفون را در بین پنج مدل برتر چین در اختیار دارد.

با دقت به اطلاعات کانترپوینت ریسرچ، آیفون ۱۵ پرو مکس، ۵ درصد از بازار چین را در اختیار دارد و پرفروش‌ترین مدل در منطقه است و مدل پرچمدار گوشی هواوی با ۴ درصد سهم بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت.

آیفون ۱۵ پرو نیز همان مقدار سهم میت ۶۰ پرو را به خود تعلق داد و در جایگاه سوم قرار گرفت. این مشخص می کند که آخرین مدل‌های «پرو» گوشی اپل هم چنان به فروش خود ادامه خواهند داد.

استاکر کیست؟ چطور با او مقابله کنیم؟_آینده نوین
ادامه مطلب

آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف دوربین اختصاصی چهارمنشوری با زوم اپتیکال ۵ برابری، قاب تیتانیومی و فضای ذخیره‌سازی ارتقایافته، دقت مشتریان را به خود جلب کرده است.

میت ۶۰ پرو رقابتی باورنکردنی را با شرکتی که سالانه میلیون‌ها آیفون اراعه می‌کند، انجام داد و در روبه رو آیفون ۱۵ پرو مکس قرار گرفت و در نهایت فروش خوبی داشت.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها