نخستین کیف پول دیجیتال رسمی ایران عرضه شد

نخستین کیف پول دیجیتال رسمی ایران اراعه شد


به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ظهر امروز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲، طی مراسمی در ساختمان مرکزی بانک ملت، با وجود رضا دولت آبادی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بانک ملت، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از معاونان و مدیران ارشد دو طرف، از همکاری ایرانسل و بانک ملت در اراعه خدمت کیف پول الکترونیکی «جیب‌جت»، بین ایرانسل به گفتن راهبر کیف پول و بانک ملت به گفتن بانک عامل، منفعت‌برداری شد.

مدیرعامل بانک ملت در ابتدای این مراسم با اشاره به این که این همکاری، نقطه عطفی در روابط دوجانبه ایرانسل و بانک ملت است، او گفت: بانک ملت بزرگترین بانک بورسی و بزرگترین بانک سرزمین از نظر منبع های و مصارف، با ۴۱ میلیون مشترک است و هم‌افزایی با مشترکان ایرانسل می‌تواند ظرفیت‌های همکاری جدیدی را برای هر دو مجموعه تشکیل کند. امروز ایرانسل شریک استراتژیک بانک ملت است که می‌تواند کیف پول الکترونیک خود را با عاملیت بانک ملت، گسترش دهد. با این تجاری‌سازی، کیف پول ایرانسل که بر پایه الزامات بانک مرکزی برای اولین بار توسط ایرانسل گسترش اشکار کرده و با قابلیت‌هایی که برای این کیف پول وجود دارد، می‌تواند مورد منفعت گیری کاربران قرار گیرد.

هوش مصنوعی تازه زمان مرگ افراد را پیش‌بینی می‌کند
ادامه مطلب

در ادامه این مراسم، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به این که این همکاری می‌تواند زمان خوبی را برای خلق سرویس‌های تازه مالی تشکیل کند، او گفت: ایرانسل با بیشتر از ۵۴ میلیون مشترک فعال و اپراتور پیشرو در حوزه دیتا و دیجیتال، این شراکت دو طرفه را زمان خوبی برای گسترش سرویس‌های دیجیتال و از بین بردن نیاز مشترکان دو طرف می‌داند. تلاش ما گسترش یک کیف پول استاندارد، بر پایه الزامات بانک مرکزی بوده است و امروز می‌توان او گفت کیف پول مشترک ایرانسل و بانک ملت، تنها کیف پول الکترونیکی است که الزامات بانک مرکزی را به طور کامل تحقق بخشیده است و ویژگی‌های مهم کیف پول الکترونیک را دارد. کیف پول دیجیتال ایرانسل با نام تجاری «جیب‌جت»، سرویس‌هایی که کاربران از کیف پول جامع نیاز دارند را فراهم می‌کند و ما گسترش این محصول را با جدیت در دستور کار خود داریم. ما ظرفیت سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را داریم که با بیشتر از ۲۰ میلیون مشترک فعال ماهانه، می‌تواند دریچه ورودی به سرویس‌های دیجیتال، از جمله کیف پول جیب‌جت را برای کاربران ایرانسل و کاربران بانک ملت و عموم مردم تشکیل کند و امیدواریم این همکاری ادامه‌دار، به تشکیل تحول در سرویس‌های دیجیتال حوزه مالی منجر بشود.

«مارک زاکربرگ» برای آزمایش تراشه‌ مغزی «ایلان ماسک» عجله‌ای ندارد
ادامه مطلب

از جمله امکانات کیف پول دیجیتال برای مشترکان، می‌توان به ساخت کیف پول‌های اشخاص حقیقی، ساخت کیف پول‌های سازمانی، امکان افزایش موجودی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، امکان افزایش موجودی از طریق برداشت مستقیم (Direct Debit)، خرید آنلاین (از خدمات ایرانسل یا دیگر پذیرندگان)، خرید حضوری از طریق (QR-Code) از پایانه‌های بانک ملت و پارسیان، انتقال موجودی به کیف دیگر (کیف به کیف)، انتقال موجودی کیف پول به حساب بانکی، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی، تسویه آنی با پذیرندگان (با امکان تسهیم از مبدا)، پاداش خرید (Cash-Back) و… اشاره کرد.

این چنین برای شبکه پذیرندگان، مزایایی چون امکان تشکیل کیف پول تجاری برای فروشنده‌ها، امکان تسویه حساب آنلاین و آفلاین، امکان اعطای پاداش خرید به طور آنی، امکان تشکیل محدودیت‌های دلخواه در محل خرج‌ کاربر، اراعه سرویس‌های مالی و… را در اختیار قرار می‌دهد.

همکاری یا هماهنگی؟ کدام برای ما مناسب‌‌تر است؟
ادامه مطلب

کیف پول دیجیتال جیب‌جت از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و با تشکیل حساب کاربری برای عموم مردم قابل منفعت گیری است.

ایرانسل به گفتن اولین اپراتور اراعه دهنده ۵G و رکورددار شدت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با مقصد توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده و تا بحال نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات سرزمین به گفتن هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق گسترش زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبرنوری و این چنین ورود اثرگذار و قوی در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار اندوخته‌گذاری در عرصه هوش مصنوعی، اَبَرداده، رایانش ابری و… است.

مقصد استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ربط ‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را اراعه کند و زیست‌بوم دیجیتال سرزمین را توانمندتر سازد. ایرانسل به گفتن شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این کار، گسترش همکاری در حوزه پرداخت الکترونیک و گسترش کیف پول دیجیتال «جیب‌جت» را در دستور کار خود قرار داده است.

تعاملات اجتماعی معنادار می‌تواند سلامت را بهبود دهد_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها