آسان ترین روش رفع مشکل فعال نشدن iMessage

آسان ترین روش از بین بردن مشکل فعال نشدن iMessage


۱. داخل تنظیمات آیفون شوید و صفحه را به بالا بکشید تا به Messages برسید و داخل آن شوید.

۲. در این صفحه، روی Send & Receive بزنید.

۳. در این صفحه، روی آدرس اپل آیدی خود بزنید که در آخرین ردیف به‌ رنگ آبی مشاهده می‌کنید.

۴. پنجره پاپ‌آپی باز می‌بشود که در آن باید روی Sign Out بزنید.

۵. بعد‌ از این که فرایند خروج از حساب اپل آیدی تکمیل شد، روی Use your Apple ID for iMessage بزنید.

۶. مجدد پنجره‌ای باز می‌بشود که در آن اپل آیدی شما را نمایش می‌دهد و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید داخل اپل آیدی خود شوید؟ روی Sign In بزنید و درصورت نیاز رمز ورود به اپل آیدی را تایپ کنید.

در مک بوک اپل اتبدا برنامه Messages را باز کنید. سپس از نوار منو داخل Settings شوید و زبانه iMessage را انتخاب کنید. روی گزینه Sign Out کلیک کنید و سپس روی دکمه‌ای که همین نام را دارد، کلیک کنید.

تلفنهای قدیمی سامسونگ این قابلیت های هوش مصنوعی را دریافت می‌کنند
ادامه مطلب

بلافاصله صفحه ورود (Login) را مشاهده می‌کنید که در آن آدرس اپل آیدی شما تایپ شده است و فقط باید رمزعبورتان را بزنید و روی Next کلیک کنید.

۶. ریست تنظیمات شبکه

ریست کردن تنظیمات شبکه در گوشی آیفون فرد دیگر روشی است که در برخی اوقات مشکل فعال‌نشدن آی‌مسیج در آیفون را رفع می‌کند. به‌طور خلاصه برای ریست‌کردن تنظیمات شبکه در Settings باید داخل General شوید و سپس سراغ Transfer or Reset iPhone در پایین صفحه بروید و روی Reset و سپس از آن روی Reset Network Settings بزنید، اگر به رمزعبور نیاز می بود، باید آن را داخل کنید تا فرایند ریست‌کردن تکمیل بشود.

آخرین مطالب
پنجره‌ای به جمجمه؛ برای اولین‌بار محققان از امواج فراصوت برای مشاهده مغز انسان استفاده کردند_آینده نوین
ادامه مطلب

با این که مرحله های متغیری برای از بین بردن مشکل فعال‌نشدن iMessage اراعه می‌بشود، قطعی‌ترین راه حلهای ورود مجدد به حساب اپل آیدی و ریست‌کردن تنظیمات شبکه است که همانند تشخیص ریجن اپل آیدی مرحله های زیاد سرراستی دارند. بااین‌حال، ظرافت‌هایی دارد که بهتر است در وهله اول سراغ آن نروید و موارد دیگر را بازدید کنید تا از ابراز مشکل پیچیده‌تر جلوگیری بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها