گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باتری غول‌پیکر و نمایشگر ۹۰ هرتز خواهد داشت

گوشی اقتصادی تازه سامسونگ باتری غول‌پیکر و نمایشگر ۹۰ هرتز خواهد داشت


سامسونگ اغاز ماه جاری از گلکسی A15 رونمایی کرد و اکنون این گوشی در بازارهایی همانند ویتنام دردسترس خریداران قرار دارد و در هفته‌های آینده در هند و بازارهای دیگر نیز دردسترس خواهد می بود.

به‌گزارش سم‌موبایل، به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد مدل ری‌برندشده‌ی گلکسی A15 را به بازار اراعه کند تا تلفنای شبیه آن را در سری گلکسی M نیز ناظر باشیم؛ درست همانند مدل‌های قبلی A15.

گلکسی M15 انگارً باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت که از گلکسی A15 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، زیاد نیرومندتر به‌حساب می‌آید. در نسل قبلی این تلفنها نیز همین‌طور می بود؛ سری M14 درمقایسه‌با A14 از باتری بزرگ‌تری منفعت می‌بُرد.

از دیگر مشخصات گوشی تازه سری M اطلاعات بیشتری در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود به سخت‌افزار شبیه گلکسی A15 تجهیزشده باشد.

گلکسی A15 سامسونگ از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی اولد (از نوع سوپر امولد) ۹۰ هرتزی با روشنایی ۸۰۰ نیت منفعت می‌برد. از ویژگی‌های دیگر گوشی یادشده می‌توان به تراشه‌ی هلیو G99 مدیاتک و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد.

نمایشگاه CES 2024 لاس وگاس؛ هفته پرهیجان با زومیت
ادامه مطلب

قسمت پشتی گوشی گلکسی A15 میزبان دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی شامل حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌بشود.

گوشی سامسونگ تازه از دو نوع اتصال LTE و ۵G حمایتمی‌کند که نسخه‌ی دوم با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس اراعه می‌بشود.

گوشی گلکسی A15 که به‌طور پیش‌فکر با اندروید ۱۴ و One UI 6 دردسترس قرار می‌گیرد، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ است چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل دریافت می‌کند. به گمان زیادً این مورد درمورد‌ی گلکسی M15 هم صدق خواهد کرد و می‌تواند آن را در فهرست بهترین گوشی اقتصادی قرار دهد.

گلکسی M14، تنها چند ماه بعد از گلکسی A14 اراعه شد و به گمان زیادً در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) ناظر رونمایی گلکسی M15 خواهیم می بود؛ یقیناً تاریخ دقیق رونمایی و قیمت گوشی گلکسی M15 تا این مدت اشکار نیست.

اولین روز شغل تازه؛ ۱۲ پیشنهاد برای یک اغاز حرفه‌ای
ادامه مطلب
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها