اپل فروش ساعت‌های سری ۹ و اولترا ۲ را از سر گرفت

اپل فروش ساعت‌های سری ۹ و اولترا ۲ را از سر گرفت


اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ بعد از توقف فروش به علت حکم ITC (کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا)، بار دیگر به فروشگاه آنلاین اپل بازگشتند؛ چون دادگاه استیناف ایالات متحده خواست تجدید نظر اپل برای توقف در ممنوعیت را قبول کرد.

دادگاه روز چهارشنبه با خواست تجدیدنظر اپل موافقت کرد و به مدل‌های پرچمدار اپل واچ اجازه‌ی فروش مجدد داد. این ساعت‌ها به زمان یک هفته در دسترس نبودند و خرید اپل واچ برای ساکنان آمریکا غیرممکن شده می بود.

اپل تا این مدت چشم به راه تصمیم اداره‌ی گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده است تا بفهمد که مدل بازطراحی‌شده‌ی اپل واچ اولترا ۲ و و اپل واچ سری ۹ نیز شامل ممنوعیت می‌بشود یا نه.

اگر گمرک ایالات متحده حکم دهد که تحول نرم‌افزار اپل ناکافی است و دادگاه تجدید نظر خواست اپل را برای توقف ممنوعیت در کل فرآیند تجدیدنظر رد کند، این دو اپل واچ امکان پذیر مجدد از بازار حذف شوند.

این اولین هدفون پشت‌باز هواوی است؛ به FreeClip سلام کنید
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

اپل در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه به ۹to5Mac او گفت: «ما خوشحالیم که سری کامل اپل واچ را به موقع برای سال تازه به مشتریان اراعه می‌کنیم. اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲، با داشتن ویژگی اکسیژن خون، از امروز در ایالات متحده در فروشگاه‌های اپل و سایت اپل در دسترس خواهند می بود.»

مدل‌های پرچمدار اپل واچ از فروشگاه‌های منتخب اپل نیز دردسترس می باشند. این شرکت می‌گوید که دسترسی گسترده‌تر از ۳۰ دسامبر (۹ دی) اغاز خواهد شد.



منبع

آخرین مطالب
گازی سمی عامل نابودی نیمی از حیات دریایی در اولین انقراض جمعی زمین می بود
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها