هواوی: پس از سال‌ها تلاش، طوفان را پشت سر گذاشتیم

هواوی: بعد از سال‌ها تلاش، طوفان را پشت سر گذاشتیم


بر پایه گزارشی از خبرگزاری رویترز، کن هو، رئیس موقت هیئت‌مدیره‌ی هواوی، انتظار دارد که غول چینی صنعت فناوری در سال ۲۰۲۳ به درآمد بیشتر از ۷۰۰ میلیارد یوان (۹۸/۵ میلیارد دلار) برسد.

عدد پیش‌بینی‌شده نشان‌دهنده‌ی رشد ۹ درصدی درآمد سالانه نسبت به ۶۴۲٫۳ میلیارد یوان (۹۰٫۲ میلیارد دلار) است که در سال ۲۰۲۲ گزارش شده می بود.

این پیش‌بینی با اراعه‌ی شواهدی ثابت می‌کند که هواوی بعد از اغاز تحریم‌های آمریکا در سال ۲۰۱۹ و تشکیل محدودیت دسترسی برای خطوط تجاری آن به فناوری‌های حیاتی همانند تراشه‌های پیشرفته، اکنون در حال برگشت به شرایط عادی است.

کن هو می‌گوید: «از شرکای خود در زنجیره‌ی فراهم و این چنین همه‌ی اعضای تیم هواوی نهایت سپاس را داریم که در همه این فراز و نشیب‌ها قدرتمندانه در کنار ما ایستادند، مبارزه کردند و هیچ زمان تسلیم نشدند. ما بعد از سال‌ها تلاش زیاد توانستیم طوفان را پشت سر بگذاریم و اکنون تقریباً به روال عادی خود بازگشته‌ایم.»

تحول شغل در 40 سالگی؛ مزایا، چالش‌ها، راهکارها
ادامه مطلب

هو این چنین او گفت کسب‌و‌کار دستگاه‌های هواوی که شامل تجارت تلفنهای هوشمند است، در سال ۲۰۲۳ عملکردی فراتر از انتظار از خود نشان داد.

در کاری غافلگیرکننده در ماه آگوست (مرداد و شهریور)، هواوی از سری تلفنهای میت ۶۰ رونمایی کرد که به تراشه‌ی اختصاصی مجهزند. رونمایی از این سری گوشی هواوی زیاد مورد دقت قرار گرفت. مورد مهم دیگر، استراتژی منطقی در تعیین قیمت گوشی های تازه می بود.

بر پایه داده‌های تحقیقاتی مؤسسه‌ی کانترپوینت، بازار گوشی چینی رشد ۱۱ درصدی خود را تا حدودی مدیون فروش دیدنی تلفنهای هواوی بوده است. فروش تلفنهای هوشمند هواوی در ماه اکتبر (مهر و آبان) نسبت به سال قبل ۸۳ درصد افزایش داشت.

هواوی رسماً اظهار کرده است که کسب و کار دستگاه‌ها را در سال ۲۰۲۴ گسترش می‌دهد و این یعنی قرار است ناظر رونمایی دستگاه‌های کاملاً جدیدی توسط غول چینی باشیم.

آیپد پرو OLED کمتر از دو ماه دیگر معارفه می‌شود_آینده نوین
ادامه مطلب

هواوی در مسیر گسترش‌ی کسب‌و‌کار دستگاه‌ها می‌خواهد ضمانت و تلاش خود را برای ساختن بهترین و گسترش یافتهترین محصولات دو چندان کند؛ اگرچه در این راه با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد می بود.

هو او گفت: «محدودیت‌های بسیاری در عرصه‌ی فناوری و مانع ها تجاری هم چنان بر جهان تأثیر می‌گذارند و شک و شبهه‌های بسیاری نیز در عرصه‌‌های ژئوپلیتیکی و اقتصادی وجود دارد.»

رئیس موقت هیئت‌مدیره‌ی هواوی در ادامه گفت: «هواوی برای مقابله با این چالش‌ها، بر تحکیم نحوه‌ی کارکرد تجاری خود تمرکز خواهد کرد و راه‌حل‌هایی برای این کار در نظر دارد که شامل به‌کار بردن ابتکاراتی در عرصه‌ی بالا بردن کارآمدی اعضای هیئت‌مدیره، ساده‌سازی فرایند مدیریت و پیروی از خط‌مشی منسجم و در عین حال انجام اصلاحات مورد نیاز است.»

یکی دیگر از تلفنهای بین‌رده سامسونگ به اندروید ۱۴ آپدیت شد_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها