محبوب ترین ارزهای دیجیتال لیست شده در بیت 24

محبوب ترین ارزهای دیجیتال لیست شده در بیت ۲۴


در این بازارها می‌توانید دسته‌بندی‌های گوناگون رمز ارزها را مشاهده نمایید و با منفعت گیری از منوی آبشاری روبروی گزینه‌های «بازار خرید و فروش آنی» و «بازار معامله های حرفه‌ای» که به‌صورت پیش‌فکر روی «تغییرات ۲۴ ساعت» قرار دارد، تنظیمات را به «هفتگی» و «ماهانه» نیز تحول دهید.

در تکه «بیشترین رشد»، رمز ارزهایی که طی بازه وقتی انتخابی (برای مثال ۲۴ ساعت) بیشترین رشد را داشته‌اند نمایش داده خواهد شد. با کلیک روی آیکن «فلش» نیز لیست گسترده‌تر آن نمایش داده خواهد. این تکه می‌تواند مرجع خوبی برای خرید و فروش‌های مختصر زمان و اشکار کردن ارزهای بالقوه باشد. در تکه «بیشترین بازدید»، رمز ارزهایی که از سوی کاربران بیت۲۴ بیشترین بازدید را داشته‌اند مشاهده خواهید کرد و در تکه «آخرین لیست‌شده‌ها» نیز تازه ترین رمز ارزهای اضافه‌شده به این صرافی قابل مشاهده است.

راستی‌آزمایی معروف‌ترین افسانه‌ها در رابطه باتری گوشی
ادامه مطلب

با اسکرول کردن به پایین صفحه می‌توانید لیست کل ارزهای پشتیبانی‌شده در بیت۲۴ را مشاهده کرده یا با منفعت گیری از کادر «جستجوی نام ارز»، کوین یا توکن دلخواه خود را بیابید.

محبوب‌ترین ارزها

محبوب‌ترین ارزهای لیست‌شده در بیت ۲۴ با کلیک روی آیکن فلش روبروی «بیشترین بازدید» قابل مشاهده می باشند. همانطور که گفتیم، این ارزها بر پایه بازه وقتی انتخابی (برای مثال ۲۴ ساعت)، بیشترین بازدید را از سوی کاربران این صرافی داشته‌اند.

با کلیک روی گزینه «بازار معامله های حرفه‌ای» نیز این لیست قابل مشاهده است. اگر به‌جستوجو خرید وفروش رمز ارزها در بازارهای همتابه‌همتای بیت ۲۴ و خواست‌گذاری مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت و… هستید، این لیست به شما پشتیبانی می‌کند ارزهای دیجیتال بالقوه را بیابید. از آنجایی که احساسات و فعالیت تریدرها سخن اول را در تحلیل و استراتژی‌های معاملاتی می‌زنند، این لیست مشخص می کند که کاربران بیت۲۴ در بازار کدام رمز ارزها فعالیت بیشتری داشته و گمان رشد یا افت قیمت‌شان وجود دارد.

آیا تناسب اندام کارکردی راهکاری مناسب برای حفظ سلامتی است؟
ادامه مطلب

اکنون در دی ماه ۱۴۰۲، محبوب‌ترین ارزهای پشتیبانی‌شده در بیت۲۴ شامل موارد زیر می باشند:

پپه

● پپه ۲

● جیتو

● توربو

● لیدیز

ثبت نام در بیت ۲۴ برای خرید و خرید وفروش ارزهای دیجیتال

برای خرید و فروش رمز ارزها در بیت ۲۴ کافی است داخل وبسایت آن به آدرس bit24.cash شده و یک حساب کاربری برای خود بسازید. خرید، خرید وفروش و واریز ارزی و ریالی در این پلتفرم بدون احراز هویت قابل انجام است، اما به دستور قانون، برای برداشت ارزی و ریالی ملزم به طی کردن این فرآیند هستید. احراز هویت یک قدم امنیتی در جهت نگه داری امنیت همه کاربران و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی نظیر پولشویی محسوب می‌بشود.

تبلیغات گوشی پیکسل ۸ در موتور جستجوی گوگل اغاز شد_آینده نوین
ادامه مطلب

خرید در بازار آنی و فروشگاهی (OTC)

بعد از ساخت حساب، می‌توانید خرید و فروش رمز ارزها به‌صورت آنی را انجام دهید. برای این کار، داخل حساب کاربری خود شده و مرحله های زیر را انجام دهید:

۱. از منوی سمت راست، روی «خرید و فروش آنی» کلیک کنید.

۲. از منوی جستجوی ارز، دارایی مورد نظر خود برای خرید یا فروش را انتخاب کنید.

۳. از گزینه‌های بالای صفحه، «خرید» یا «فروش» را انتخاب کنید.

۴. در صورتی که مایل به خرید هستید، باید در تکه «انتخاب نحوه دریافت ارز»، یکی از گزینه‌های «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» را «واریز به کیف پول شخصی» را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه اول، رمز ارزها در کیف پول داخلی بیت۲۴ ذخیره شده و از پرداخت کارمزد شبکه معاف می‌شوید. اما در صورت انتخاب گزینه دوم، ملزم به پرداخت هزینه کارمزد انتقال روی بلاک چین هستید که هیچ ارتباطی با بیت۲۴ نداشته و به اعتبارسنج‌های شبکه وابسته پرداخت خواهد شد.

شایعه او گفت و گو‌برانگیز: نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر می‌بشود
ادامه مطلب

۵. پرداخت هزینه را تکمیل کنید.

خرید وفروش در بازار حرفه‌ای همتابه‌همتا (P2P)

علاوه بر خرید و فروش ساده، اگر مایل به خواست‌گذاری و خرید وفروش حرفه‌ای روی قیمت‌های مورد نظر خود هستید، این قسمت مخصوص شما است. در بازارهای حرفه‌ای بیت۲۴ امکان خواست‌گذاری مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت، استاپ مارکت، تریلینگ استاپ و OCO وجود دارد. در این قسمت، بیشتر از ۲۵۰ جفت ارزی در بازارهای تتری و تومانی حمایتشده‌اند، به این علت معامله های خود را می‌توانید به هر دو واحد تومانی و تتری انجام دهید.

برای این کار کافی است بعد از ورود به حساب شخصی خود، از بالای صفحه، روی گزینه «خرید وفروش حرفه‌ای» کلیک کنید. با این کار، به‌صورت پیش‌فکر به بازار تتر/تومان (USDT-IRT) هدایت می‌شوید که از منوی سمت راست، امکان تحول جفت ارزی و بازار وجود دارد.

قفل هوشمند تازه TCL سیستم تشخیص چهره و شارژدهی ۷ ماهه دارد_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها