مایکروسافت قابلیت خلاصه‌سازی جلسات را به کوپایلوت Teams اضافه می‌کند

مایکروسافت قابلیت خلاصه‌سازی جلسات را به کوپایلوت Teams اضافه می‌کند


مایکروسافت تصمیم دارد ویژگی Recap را به چت‌بات کوپایلوت برنامه مایکروسافت Teams اضافه کند. این ویژگی در ژانویه (دی‌ماه ۱۴۰۲) برای کاربران ویندوز و مک اراعه خواهد شد. این ویژگی به کاربران پریمیوم Teams امکان می‌دهد خلاصه‌ای از جلسات آنلاین را با پشتیبانی هوش مصنوعی دریافت کنند. این چنین مایکروسافت ویژگی جدیدی برای اشتراک‌گذاری بهتر اطلاعات تماس اعضا با یکدیگر معارفه کرده است.

این قابلیت برای کاربرانی که نتوانسته‌اند در یک جلسه آنلاین شرکت کنند یا در طول جلسه دقت بسیاری نکرده‌اند کاربردهای تعداد بسیاری می‌تواند داشته باشد. به حرف های مایکروسافت، هوش مصنوعی خلاصه‌ای از محتویات جلسه شامل یادداشت‌های موضوعات نقل‌شده در جلسه، ماموریت های اظهار‌شده و نکات مهم را در اختیار کاربر می‌گذارد. به حرف های مایکروسافت، این ویژگی برای کاربران کوپایلوت Teams در ماه جاری اراعه خواهد شد.

انسان از چه وقتی اغاز به پوشیدن لباس کرد؟
ادامه مطلب

قابلیت Recap در مایکروسافت Teams

مایکروسافت قابلیت خلاصه‌سازی جلسات را به کوپایلوت Teams اضافه می‌کند ۴

بر پایه حرف های‌های مایکروسافت، کاربران کوپایلوت در مایکروسافت Teams می‌توانند بعد از جلسات خلاصه‌ای از آن جلسه را دریافت کنند. این خلاصه شامل یک جدول وقتی شخصی‌شده است که با آن می‌توان جلسه را بر پایه زمان‌ گفتن هر مسئله و زمان پیوستن یا خروج اعضا مرور کرد. این چنین در این جدول وقتی، مواقعی که نام شما ذکر شده نیز اشکار خواهد شد. علاوه‌براین، به سرفصل‌ها و موضوعاتی که سخنران جلسه حرف های، دسترسی خواهید داشت.

ویژگی تازه فرد دیگر که در ماه جاری برای کاربران ویندوز و مک اراعه می‌بشود، قابلیت اشتراک‌گذاری آسان‎‌تر اطلاعات تماس با افراد دیگر در Teams است. با این قابلیت کاربران می‌توانند اطلاعات تماس شخصی خود را به اشتراک بگذارند تا دیگران با مطمعن راه ارتباطی همدیگر را اشکار کنند.

گوشی قاتل پرچمدار با نمایشگر ۴۵۰۰ نیت؛ به وان پلاس 12R سلام کنید
ادامه مطلب

این چنین، با به‌آخر‌رسیدن سال ۲۰۲۳، این گمان وجود دارد که در سال ۲۰۲۴ ویژگی‌های جدیدتری برای مشتریان مایکروسافت ۳۶۵ معارفه بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها