گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقیبی قدر خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ رقیبی قدر خواهد داشت


جین چن، رئیس قسمت تلفنهای هوشمند لنوو، در ویبو گفتن کرده است که سال آینده، تلفنهای موتورولا از قوت پردازشی ملزوم برای انجام ماموریت های مرتبط با هوش مصنوعی منفعت خواهند برد که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی منفعت‌مند شدن گوشی تاشوی Razr Plus سال ۲۰۲۴ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد.

انتظار می‌رود که ریزر پلاس ۲۰۲۴ نمایشگر خارجی ۳٫۶ اینچی ریزر ۴۰ اولترا را نگه داری کند. نمایشگر بیرونی Quick View به اندازه‌ای سودمند است که احتمالا بتوانید گوشی را در همه روز در حالت تاشده نگه دارید و فقط از صفحه‌ی بیرونی منفعت گیری کنید.

موتورولا اولین گوشی تاشو با نمایشگر خارجی می بود و بعد از آن، گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ توانست به این چنین قابلیتی دست اشکار کند.

ریزر پلاس ۲۰۲۳ توسط تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تغذیه می‌بشود. اما اگر نسخه‌ی بعدی بخواهد همه ماموریت های هوش مصنوعی را بدون مشکل انجام دهد، نیاز به پردازنده‌ی قدتمندتری همانند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد.

اروپا فقط ۷ درصد از درآمد اپ استور اپل را راه اندازی می‌دهد
ادامه مطلب

انتظار می‌رود که موتورولا زیاد تر مشخصات جاری ریزر پلاس ۲۰۲۳ را برای گوشی تاشوی سال آینده نگه داری کند که شامل نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

اکنون قیمت گوشی موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۳ نزدیک به ۱٬۰۰۰ دلار برای خارج از چین تعیین شده و در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و گلبهی در دسترس است.

چن اظهار کرده است که ویژگی‌های هوش مصنوعی سفارشی لنوو روی همه تلفنهای پرچمدار موتورولا، مدل‌های بین‌رده‌ی سری موتو G و نسخه‌ی بعدی ریزر پلاس در سال ۲۰۲۴ قرار خواهد گرفت. تا این مدت اشکار نیست که منفعت گیری از هوش مصنوعی و پردازنده‌ی تازه، چه مقدار بر قیمت گوشی موتورولا تأثیر خواهد گذاشت.

امکان پذیر موتورولا تنها شرکتی نباشد که ویژگی‌های هوش مصنوعی را به تلفنهای تاشوی سال آینده اضافه می‌کند، چون سامسونگ نیز تصمیم دارد این چنین ویژگی‌هایی را به سری گلکسی S24 و تلفنهای تاشوی گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۶ داخل کند.

علت دزدی کودکان چیست؟ چطور با آن مقابله کنیم؟
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها