جی تی ای ۶ یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ خواهد بود

جی تی ای ۶ یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ خواهد می بود


صدا‌پیشه‌ی شخصیت مایکل در بازی GTA V می‌گوید که GTA VI یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ خواهد می بود. این ادعا از سوی فردی که این چنین شخصیت محبوبی را صداپیشگی می‌کند، شوق‌انگیز است.

از آنجا که عکس العمل‌ها به تریلر بازی بسیار بوده است، سخن بگویید‌های ند لوک اصلاً تکان‌دهنده یا شگفت‌وغریب نیست. منطقی به نظر می‌رسد که GTA VI یک بازی عظیم باشد، چون بازی‌های مجموعه‌ی GTA مدام بزرگ و پرسروصدا بوده‌اند.

ند در مصاحبه‌ای با سایت PSU حرف های است: «او [لوسیا] در تریلر خوب به نظر می‌رسید و به‌گفتن قهرمان داستان، از نظر من شخصیت جذابی داشت. در آخرین صحنه‌ای که دو شخصیت مهم داخل خواهد شد، مسئله‌ی دلنشین این می بود که او راه را رهبری کرد. او با لگد در را باز کرد و سپس جیسون به دنبالش داخل شد.»

مشکل آزاردهنده‌ مک‌های اپل با آپدیت macOS 14.4.1 رفع شد_آینده نوین
ادامه مطلب

ند در ادامه‌ی سخنانش اضافه کرد: « این که لوسیا به‌گفتن شخصیت اول بازی خواهد می بود و جیسون فقطً او را همراهی می‌کند یا خیر، سؤالی است که من در ذهن دارم.»

زیاد تر بخوانید

نمی‌توان تکذیب کرد که شخصیت لوسیا، کاریزماتیک طراحی شده؛ به این علت جای شگفتی نیست که طرفداران در تلاش بوده‌اند تا دریابند که بازیگر پشت این شخصیت نمادین چه فردی است (و موفق هم شده‌اند).

در حالی که ند معتقد است که تکه بعدی GTA زیاد بزرگ خواهد می بود، او آنقدر متواضع نیست که قدرشناس میراث راکستار با خلق بازی GTA V باشد. او اضافه می‌کند: «من قبلاً هم این را حرف های‌ام که از نظر بازیگری و نه فقط قهرمان داستان GTA V، فکر می‌کنم که بازی ما نیز اگر نگوییم بهترین، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ می بود.»

موتورولا اج ۲۰۲۳ با نمایشگر خمیده ۱۴۴ هرتز و تراشه Dimensity 7030 از راه رسید
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها