شرکت صدگان به مناسبت روز حسابدار؛ رویداد «ROADMAP» را برگزار کرد

شرکت صدگان به مناسبت روز حسابدار؛ اتفاقات «ROADMAP» را برگزار کرد


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

شرکت صدگان سامانه هوشمند، فعال در حوزه تشکیل نرم‌افزارهای مالی و حسابداری، در راستای گرامی‌داشت روز حسابدار، ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲، اتفاقات «Roadmap؛ دورهمی روز حسابدار» را با وجود چهره‌های برتر حسابداری و مدیریت مالی سرزمین در هتل قلب تهران برگزار کرد. این اتفاقات با وجود فعالان حوزه مالی و حسابداری، به او گفت و گو و بازدید با اهمیت ترین مسائل و چالش‌های این حوزه پرداخت.

در این اتفاقات نیم‌روزه، امیرحسام حیدریان، مدرس حسابداری و مجری این برنامه به مروری بر تاریخچه‌ی برگزاری این رویدادها به طور آنلاین در دو ماهه قبل پرداخت. وی با اشاره به ثبت‌نام بیشتر از ۴ هزار متقاضی و میانگین وجود ۲۵۰ نفر در هر وبینار، این نوشته را جرقه‌ای برای ادامه‌ی مسیر آموزشی ROADMAP و این چنین نشان از خلاء مهم آموزشی برای حسابداران برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد، دورهمی روز حسابدار که توسط شرکت صدگان و به طور حضوری برگزار شده است، بتواند پاسخگوی انتظارات تشکیل شده باشد.

در ادامه‌ی اتفاقات Roadmap چهار سخنرانی تخصصی و یک پنل با وجود مدیران مالی شرکت‌های نقل سرزمین برگزار شد.

پردازنده پرقدرت Intel Gaudi 3 معارفه شد؛ خط‌و‌نشان برای انویدیا در بازار هوش مصنوعی_آینده نوین
ادامه مطلب

سخنرانی اول: نقش هدفگذاری در مسیر رشد حسابدار

در اولین سخنرانی این برنامه، «فرشید رستگار» مدرس و مشاور مالیاتی به اهمیت هدفگذاری در زندگی شخصی و سپس پیروزی حرفه‌ای حسابداران پرداخت. ایشان با اشاره به نقش هدفگذاری در ترقی توانایی‌ها و دستیابی به پیروزی‌های شغلی، به راهکارهای کاربردی برای تعیین اهداف و تدوین برنامه‌های اجرایی موثر در این حوزه پرداخت. منفعت گیری از تجارب و روایت‌های دست اول شخصی از زندگی این مدرس حسابداری، نقش مهمی در اثرگذاری این سخنرانی داشت. رستگار با تشریح تفاوت «مقصد»، «آرزو» و «مقصد» به نقش موثر هر یک از این عوامل در پازل رسیدن به زندگی مطلوب اشاره کرد و در آخر از ارتباطات و شبکه‌سازی به گفتن کلید تسریع و تسهیل در رسیدن به اهداف نام برد.

شرکت صدگان به مناسبت روز حسابدار؛ اتفاقات «ROADMAP» را برگزار کرد ۹

سخنرانی دوم: تاثییر هوش مصنوعی و تکنولوژی بلاکچین بر آینده حسابداری

در سخنرانی دوم این اتفاقات، «نوید مددی»، متخصص هوش مصنوعی، در سخنانی متفاوت، به بازدید تاثییر هوش مصنوعی و تکنولوژی بر آینده حسابداری در ایران و جهان پرداخت. ایشان با اشاره به نقش رو به رشد فناوری‌های نوین در بازتعریف فرایندهای حسابداری و تحول نقش حسابداران، به راهکارهای ملزوم برای ترقی توانایی‌های فنی و تطبیق با این تغییرات پرداخت. وی در رابطه تاثییر تکنولوژی بر حسابداری او گفت:‌ «افزایش دقت عملکردها، افت اشتباه و اشتباهات و بهبود شدت انتقال اطلاعات و گزارش‌دهی، با اهمیت ترین مزایای منفعت گیری‌ی زیاد تر از تکنولوژی در حسابداری است».

این تبلت ۳٫۵ میلیونی نمایشگر ۱۲۰ هرتز، بدنه فلزی و دوربین دوگانه دارد
ادامه مطلب
آخرین مطالب

وی در ادامه، به نقش روزافزون هوش مصنوعی در حسابداری اشاره کرد که بعضی اوقات از آن به گفتن تهدیدی برای زمان‌های شغلی و کاری حسابداران برشمرده می‌بشود. وی در این عرصه به مزایایی همچون اتوماسیون پروسه‌های تکراری، تجزیه تحلیل دقیق داده‌ها با شدت بالا و پیش‌بینی روندها و الگوها اشاره کرد که می‌تواند تهدیدی برای برخی شغل‌ها در این عرصه باشد. اما در ادامه به اهمیت سوار شدن بر تکنولوژی هوش مصنوعی با مهندسی Promt یا دستور دهی به هوش مصنوعی اشاره کرد که می‌تواند کارهای تعداد بسیاری را در عرصه‌ی حسابداری تسریع کند.

آیا تناسب اندام کارکردی راهکاری مناسب برای حفظ سلامتی است؟
ادامه مطلب

وی این چنین به تکنولوژی بلاکچین به گفتن روشی برای ایحاد شفافیت و مطمعن، اتوماسیون و بهینه‌سازی و گسترش‌ی بازار اشاره کرد که همانگونه که در دنیای رمزارزها دنیای جدیدی را خلق کرده، در آینده می‌تواند بر روندهای مالی و حسابداری سنتی نیز تاثییر شگرفی داشته باشد.

سخنرانی سوم: اراعه‌ی قوی توانمندی‌ها)ربط موثر(

در سخنرانی سوم این اتفاقات، «سعید کیانفر»، وکیل پایه یک دادگستری و مدرس اصول و فنون مذاکره، به بازدید کارکردهای ربط موثر و فنون مذاکره در رشد شغلی اشاره کرد و پیشرفت شغلی را به دو نوع پیشرفت عمودی به معنی رشد در هرم سازمانی شرکت به سمت‌های مدیریتی بالاتر و پیشرفت افقی در اثرگذاری و افزایش دامنه‌ی نفوذ تقسیم کرد.

وی افزایش نفوذ و تاثییر بر روال حرکتی سازمان را نتیجه‌ی تمرکز بر پیشرفت در اثرگذاری دانست و کلید آن را اراعه‌ی قوی توانمندیها و تشکیل ارتباطات موثر دانست.

وی از حسابداران خواست به جای تمرکز بر فرآیندهای فنی و شغلی ماموریت‌ای خود، نقش مهم‌تری در روندها و جهت‌های حرکتی شرکت ایفا کنند.

سخنرانی چهارم: اتفاق مهاجرت در اکوسیستم مالی و حسابداری ایران

در آخرین سخنرانی این اتفاقات، «ابراهیم بنوفاطمه» مدرس و مشاور مالی و حسابداری، به او گفت و گو در رابطه دغدغه‌های مهاجرت در بین حسابداران پرداخت. ایشان با اشاره به عوامل گوناگون تاثیرگذار بر مهاجرت حسابداران، به بازدید مدارک معتبر جهانی همچون CPA، دوره‌ی ACCA و CMA پرداخت که در یافتن زمان‌های شغلی موثرند.

مانیتور ۱۰ میلیونی تازه شیائومی نمایشگر ۱۸۰ هرتز دارد
ادامه مطلب

در ادامه وی به قیاس‌ی میانگین درآمد حسابداران در ده سرزمین گوناگون با بیشترین درآمد میانگین در این رشته پرداخت اما با بازدید چالش‌های گوناگون مهاجرت حسابداران در نهایت نتیجه گرفت که این عمل برای تعداد بسیاری از حسابداران ایرانی با دقت به رقابتی بودن شدید بازار استخدام در این رشته مناسب نیست.

پنل گفتگو با مدیران مالی موفق

در بین سخنرانان این اتفاقات، یک پنل گفتگوی تخصصی با وجود رضا کرملو، مدیر مالی شرکت نقش اول کیفیت (ناک)، پدرام صادقی مدیر حسابداری اسنپ‌گروسری، صالح قانعی‌نژاد، مدیر حسابداری شرکت یکتانت و علیرضا قاسمی، مدیر کل عملیات مالی دیجیکالا و با میزبانی امیرحسام حیدریان برگزار شد.

1704633727 313 شرکت صدگان به مناسبت روز حسابدار؛ اتفاقات ROADMAP را برگزار
شرکت صدگان به مناسبت روز حسابدار؛ اتفاقات «ROADMAP» را برگزار کرد ۱۰

در این پنل، موضوعات مختلفی از جمله اثرات تکنولوژی‌های تازه بر فعالیت حسابداران، نکات مهم پنلیست‌ها برای پیروزی در حسابداری، اثرات راه‌اندازی سامانه مودیان مالیاتی و اجباری شدن آن برای اشخاص حقیقی، سبک زندگی یک حسابدار و دغدغه‌های ماندن یا مهاجرت نقل شد و به او گفت و گو گذاشته شد.

گوگل قبول کرد: از پست‌های ردیت برای آموزش هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کنیم
ادامه مطلب

پرهیز از غرور در یادگیری، صبوری در مسیر شغلی، تشکیل و نگه داری ارتباطات، صاحب سازمان دانستن و دوری از تفکر کارمندی، اهمیت جلب مطمعن مدیران و هزینه کردن برای آموزش دیدن و یادگیری، از دیگر نکات مهم نقل شده در این پنل توسط اعضای گوناگون می بود.

ملزوم به ذکر است که شبکه‌سازی نیز در زمان استراحت این اتفاقات اجرا شد و به ربط زیاد تر اهالی این صنعت با یکدیگر انجامید.

این اتفاقات فرصتی مورد قیمت برای تبادل نظر و آشنایی با آخرین دستاوردها و چالش‌های حوزه مالی و حسابداری می بود و بازخورد مثبت شرکت‌کنندگان نشان از اهمیت برگزاری این چنین رویدادهایی در راستای ترقی سطح دانش و توانایی‌های حسابداران سرزمین دارد.

شرکت صدگان مقصد از برگزاری این اتفاقات را تقدیر از حسابداران در روز حسابداری و پشتیبانی به گسترش حرفه‌ای حسابداران و ترقی سطح کیفی خدمات مالی در سرزمین توصیف کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات زیاد تر درمورد این اتفاقات و این چنین خدمات و محصولات شرکت صدگان، می‌توانند به وبسایت رسمی شرکت به آدرس https://sadgan.com مراجعه کنند.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها