اپل ویژن پرو نمی‌تواند فیلم اوپنهایمر را کامل پخش کند

اپل ویژن پرو نمی‌تواند فیلم اوپنهایمر را کامل پخش کند


اپل در اعلامیه‌ی تاریخ اراعه هدست حقیقت ترکیبی ویژن پرو خبرداد که باتری خارجی تا ۲٫۵ ساعت از پخش ویدئوی دوبعدی حمایتمی‌کند؛ نیم‌ ساعت زیاد تر از آنچه در «منفعت گیری‌ی معمولی» با یک بار شارژ اراعه می‌دهد.

اپل «منفعت گیری‌ی معمولی» را به گفتن انجامِ وظایفی که شامل پخش ویدیو، مرور اینترنت، ضبط ویدیو سه‌بعدی و FaceTime است، تعریف می‌کند. همه این کارها به‌صورت سه‌بعدی انجام می‌گیرند.

شارژدهی ۲٫۵ ساعته‌ی ویژن پرو بدین معنی است که هدست اپل توانایی پخش کامل فیلم اوپنهایمر را ندارد (اوپنهایمر فیلمی سه ساعتی است).

این اولین باری است که اپل در رابطه بهینه‌سازی باتری‌پک خارجی ویژن پرو سخن می‌گوید. باتری خارجی، بهینه‌سازی شده است تا در زمان تماشای محتوای ویدئویی دوبعدی برای زمان طویل‌تری کار کند. اپل قبلا حرف های می بود که باتری با یک بار شارژ، دو ساعت دوام می‌آورد.

آیا باید همه نیازهای فرزندمان را برآورده کنیم؟ راه درست چیست؟
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

زمان رونمایی ویژن پرو اظهار شده می بود که اگر باتری به یک منبع تغذیه‌ی خارجی وصل شده باشد، هدست را می‌توان به طور نامحدود منفعت گیری کرد، اما این متن هم‌اکنون از صفحه‌ی محصول ویژن پرو حذف شده است.

اپل می‌گوید که کاربران ویژن پرو می‌توانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونیApple TV+ ،Disney+ ، Max و دیگر سرویس‌ها را روی صفحه‌ای با عرض ۱۰۰ فوت (۳۰٫۴۸ متر) با حمایتاز محتوای HDR تماشا کنند. در اپلیکیشن Apple TV، کاربران می‌توانند به بیشتر از ۱۵۰ گفتن محتوای ویدئویی سه‌بعدی دسترسی داشته باشند.

هدست حقیقت مجازی اپل ویژن پرو قرار است بهمن امسال روانه‌ی بازار ایالات متحده بشود. قیمت هدست حقیقت مجازی موردبحث به ۳٬۵۰۰ دلار می‌رسد.



منبع

آخرین مطالب
هوش مصنوعی در اینستاگرام؛ با دستور متنی، عکس‌ها را ویرایش کنید
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها